Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Disconnect !

4

Advertise here!!

Citeren10.11.20060 likes
Als ik niet beter wist zou ik denken dat jullie allen deze virtuele persoonlijkheid erg serieus nemen.
Een hoop goede acteurs hier hoor...
Citeren10.11.20060 likes
wat een onzin en niet de moeite om op te reageren
bah bah bah
Citeren10.11.20060 likes
|Hier even de site's waar flippie al banned is..

BANNED ON.......www.kraak-forum.nl
www.bg-forum.nl
www.dvhn-forum.nl
forum computer totaal.nl
www.punx.nl
www.politiekdebat.nl

............zegt genoeg over flippie,denk ik.........
Citeren10.11.20060 likes
dat help niet meer mram dat pilletje die moet een enkele reis naar de maan nemen
Citeren10.11.20060 likes
Och, het feit dat ik over een paar maanden 2 jaar hier ben, getuige toch wel van enige kwaliteit van deze site.
Ok, het is niet altijd fun en lol, maar over het algemeen vermaak ik mij hier kostelijk, en vertoef avonden hier met veel plezier

Maar rotte appels blijf je altijd hebben, dat is op straat, je werk, je prive leven enzo, maar ook hier op kletsen.com, alleen hebben hier de modjes de privilege om de zgn "rotte appels" te verwijderen uit de mand met gezonde appels!!!

Goth zijdank zijn we niet allemaal hetzelfde, en dat maakt deze site zo mooi, je weet nooit wie er nu weer voor het eerst binnenkomt: Wordt het je beste vriend(in) in de toekomst, of krijg je aan die persoon een pesthekel?

Maar als ik er problemen mee zou hebben, in het geval van Flippher dus, dan zou ik gewoon nooit meer weder keren, en iets anders zoeken.
Er zijn legio mogelijkheden op te noemen, je bent niet verplicht om hier te komen, het is (en blijft) nog altijd voor de gezelligheid, vandaar de naam KLETSEN.com

Jaco xxx

Advertise here!!

Citeren12.11.20060 likes
Ik kan het ook ff niet laten om te reageren maar disconnected heeft niets met bannen te maken hoor whahaha dacht dat menig mens dat wel wist maar blijkbaar is die intelligente flip niet zo intelligent whahahaahaha lachen oeps zeg ik nu ;)
Citeren12.11.20060 likes
whahahahahahaha *flipper* of *flippher* ,ik zie net dat je zo slim bent om je eigen naam nog niet eens goed te kunnen schrijven ,maar maak je jezelf nu niet een beetje zielig?????????????
En als het je niet bevalt, er zijn genoeg ander chatboxen die wel kinderachtig zijn zoals jij in mijn ogen denkt .

groetjes Ron
Citeren12.11.20060 likes
ben het met je eens boertje niemand moet hier komen toch en wat goed dat jij die foute naam hebt gezien en dat na zon weekend

dikke kussssssssssssssssss peetje
Citeren12.11.20060 likes
Laat mij maar weer toe a.u.b.
haaiflip@hotmail.com
Flipper
4

Adverteer hier