Citeren10.11.20060 likes
Haha Mramm .... hier blijkt wel weer dat de psychische hulpverlening in Nederland toch niet optimaal is ...

Advertise here!! |
Citeren10.11.20060 likes Haha Mramm .... hier blijkt wel weer dat de psychische hulpverlening in Nederland toch niet optimaal is ... ![]() |
Citeren10.11.20060 likes haahha flair ![]() maar zo lang ze hard schreeuwen weet je waar ze zijn zijn ze een stuk minder gevaarlijk |
Citeren10.11.20060 likes zeg flippie.............mag ik je iets vragen????????? |
Citeren10.11.20060 likes daar heb je flipper flipper de flipper vond ik veel leuker als deze flippher
visser |
Citeren10.11.20060 likes ne flair gewoondave25 |
Advertise here!! |
Citeren10.11.20060 likes Even voor flippie.
.................www.Politiekdebat.nl............. .... Flipper moet terug.................20% Hulde aan onze mods! en ban flipper.a.u.b............60%. ---------- weet je nog flip......... ![]() |
Citeren10.11.20060 likes haha zuur !
n ik hoor bij die ander 20% ???? ![]() |
Citeren10.11.20060 likes dat is politiek.....roger altijd een grijs gedeelte... ![]() maar...............flippie kan zich beter............POELSLAK........gaan noemen...Die zijn ook TWEESLACHTIG. ![]() ![]() |
Citeren10.11.20060 likes **Dat het gehele Kletsen.com eigenlijk een goed achterlijke bedoening is... "Mensen ?" die de gehele dag een beetje inhoudsloos achterlijk zwammen is duidelijk...**
goh flipper ik snap niet dat je dan nog zo moeilijk doet en zo zit te drammen als ik er zo over zou denken zou ik een andere chat zoeken ![]() groetjes treaxxx |
Citeren10.11.20060 likes ![]() Ik zie alleen dat het probleem niet aan deze chatbox ligt , maar meer aan het persoon wie of wat flipper is... ;) Flipper zal meer op zoek moeten gaan waar zij de woordenschat kwijt kan in een chatbox... ![]() Maar dat je je dat op deze manier doet is minder... ![]() Jou problemen liggen niet aan de personen die op deze box komen... Tis maar een weetje, wat je er mee doet moet je zelf weten... Groetjes van...Subwoofer ![]() |