Citeren10.11.20060 likes
Flippie maakt hier ook geen vrienden,zie ik.

Advertise here!! |
Citeren10.11.20060 likes Flippie maakt hier ook geen vrienden,zie ik. ![]() |
Citeren10.11.20060 likes 1 vriend denk ik en dat is het schermpje met ban hahahhahahah |
Citeren10.11.20060 likes uhhh Flippher
disconnect gebeurt welleens op kletsen heeft niets met bannen te maken hoor ![]() Dacht eigelijk dat je wel slimmer was!! |
Citeren10.11.20060 likes whahahah wat een mafkees is dit als je denk dat de wereld om jou draait get a life flipper en doe gewoon is normaal op het forum als je zo graag en ban wil kan dat hoor maar vraag je het tog aan een moderator ![]() wolverine |
Citeren10.11.20060 likes Hoeveel personen huizen er in Flipperdeflapper?
Ik heb het gevoel dat Flip zichzelf antwoord geeft... |
Advertise here!! |
Citeren10.11.20060 likes ik vond skippy veel leuker om naar te kijken ![]() |
Citeren10.11.20060 likes whahahah ik ook zuuur ![]() groetjes gewoondave |
Citeren10.11.20060 likes Ach Zuurtje, die kunnen we zo tevoorschijn toveren hoor
Kent Dave Skippy ook ? Is het eigenlijk gewoondave45 dan ?? |
Citeren10.11.20060 likes Ik wil ook helemaal geen vrienden ! Dr. Haaibaai, the Krakens, Seahorse, Spermwhale en een kudde Blauwe Vinvisloze Plankton zijn mij meer dan genoeg. Als ik het niveau hier zie (zeker in de chat !) dan is het niet verwonderlijk dat ik daar acteer zoals ik doe !
Overigens houdt ik het daar toevallig wel even netter dan... Ik zal nooit zelf een prive openen, en als anderen dat wel met mij doen, ga ik nooit in op 'dirty talks e.d.' Dat moeten degenen die mij daar soms ingetrokken hebben moeten kunnen beamen !). Ondanks des dolfijn's 'gezeur ?' verlaag ik mij niet tot het allerbelabberste niveau dat je bij een 'mens ?' maar aan kunt treffen. Bah ! En voor de goede orde: Ik wil- neen, ik eis !!! alleen te zijn in de wereld der earthlings !!! Duidelijk ??? Flipper |
Citeren10.11.20060 likes tijd voor je pilletjes lijkt me |