08.08.20070 likes
jha dat hoeven wij niet te doen anais is onze hond niet he maar we zoeken nog iemand die de straten schoon houd
Advertise here!! |
08.08.20070 likes jha dat hoeven wij niet te doen anais is onze hond niet he maar we zoeken nog iemand die de straten schoon houd |
08.08.20070 likes we moeten het hier verplicht gaan stellen dat hondeeigenaren een zakje met schepje bij zich hebben
opa visser |
08.08.20070 likes ![]() ![]() |
08.08.20070 likes zal eens aan brigadier anais het voorstel doen om de namen van gem en inus te veranderen in brom en snor
opa visser |
08.08.20070 likes nou ja zeg stap ik de deur uit .. sta ik gelijk met me schoen in de poep ...
leuk dat de buurman gras heeft kon ik het er ff aan afvegen ... trouwens hij heeft wel veel troep in zijn tuin liggen ,en dan zeurt hij over onze spulletjes maar das niet vergeleken met de lege flessen en dozen met vuil wat daar ligt. morgen ff melding maken ... kan ik ook eens zeuren over hem ![]() ![]() fijne aaf all kussssssssssss |
Advertise here!! |
08.08.20070 likes ach mama twink das niet leuk he
en die buurman zeurt altijd das niet leuk meer Maarjha ik ga slapen ![]() kussss en knuffff wilma |
08.08.20070 likes zo dat is goed bericht ook twinky klaagt zet jullie klachten op papier geef het aan brom en snor die geven het aan de brigadier en zo komt het bij burgemeester geer
opa visser |
09.08.20070 likes Lieve dochter (Wilma)
Goeiemorgen schat,goed geslapen,je mams wel en we gaan er vandaag weer tegenaan. Fijne dag meid en ik hoop nog iets van je te horen. Kuss en knuff mama Bonneke |
09.08.20070 likes zo hoor me daar een slecht bericht van brigadier anais die heeft de wijkagenten Brom en Snor er op afgestuurd er zijn gisteren taarten verdwenen bij kletsbakkerij ze zoeken de dader
groeten opa visser |
09.08.20070 likes lieve mama bonneke
Ik heb hellemaal niet lekker geslapen gelukkig heb jij wel lekker geslapen alles goed verder daar ? hier gaat ut wel voel me niet hellemaal top maarjha jij ook een hele fijne dag verder Kussss en knuffff wilma |