Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

09.08.20070 likes
Ow jee wilma dat is heel erg vervelend voor je,ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.
Mama zal wel even een lekker kopje thee maken,kuss en knufff mama
09.08.20070 likes
hebben jullie de veldwachters al gesproken en is al bekend wie de taarten gisteren uit de kletsbakkerij heeft meegenomen

opa visser
09.08.20070 likes
nee opa ik lees het nu pas,buurt gaat echt achteruit zeg!!!!!

stelletje tuig zeg!!!!!!

ik ga handboeien kopen en de eerste die ik betrap op misdaad leg ik vast!!!!
09.08.20070 likes
Ow anais dan wil ik wel de eerste zijn die vastgelegd wordt maaruh wat ga je dan met me doen whaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaah
Hoe gaat het nu met je????

Kuss en knuff Bonn
09.08.20070 likes
weet je dan ook waar je terecht komt bonn denk niet dat je dat plezierig zal vinden ik weet wie het zijn de cipiers die zijn niet makkelijk

opa visser

Advertise here!!

09.08.20070 likes
Ow wie zijn de cipiers dan,dan bepaal ik wel of het een makkie wordt ja of nee.
Kan prima voor mezelf zorgen lieve visser hahahahahaha
09.08.20070 likes
maar niet als je daar terrecht komt dan heb je maar te doen wat er gezegd word maar waar hebben we het eigenlijk over is toch geen aanleiding dat jij daar komt te zitten

opa visser
09.08.20070 likes
nee inderdaad maar jij kwam met die opmerking hahahahahaha,ik had het notabene alleen maar over het vastleggen want daar kwam anais mee hahahaha
Krijg ik dan ook met het zweepjuhhh hahahahahah
Sorry mensen die zich nu heel erg storen aan mij ben gewoon heel erg melig al dagen ken het ook niet helpen hahahahaha.

mama Bonneke
09.08.20070 likes
om het probleem met de verloren taarten aan te snijden, de verdachte is opgepakt voor verhoor, 15/16de is terug terecht bij onze kletsbakker

hmm shmuf nie fanfan mwa

niet met volle mond praten inus, das onbeleefd
09.08.20070 likes
ik mis brom en snor gem en inus en hoe komt inus aan volle mond in werktijd heb weer een nieuwtje de burgemeester geer je weet wel die is weer vrouw

opa visser

Adverteer hier