Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

07.08.20070 likes
07.08.20070 likes
hee heeft iemand nog wat gehoord van de boze buurman ?
die heb ik al een tijdje nie gezien meer
07.08.20070 likes
Wilmaaaaaaaaa nee die zal wel zo boos zijn dat ie zich even niet wil laten zien,of misschien is ie wel opgepakt???

Kuss Bonn
07.08.20070 likes
als die is opgepakt hadden we dat wel gehoord gaat als een lopend vuurtje door kletsen stad maak elke dag wel praatje men de mannen in het blauw geef ze ook een bakkie wel aan de achterkant van mijn woning want er word anders zo veel gepraat

opa visser
07.08.20070 likes
Gekletst word er tog wel visser moet je gewoon boven staan hahahahahaha

mama Bonneke

Advertise here!!

07.08.20070 likes
dat weet ik bonneke vind dat ook wel eens leuk om dat aan tehoren en wie er behoefte aan hebt mijn zegen heb je u prijzen de heer amen geen kussen meer vandaag alles uitgegeven

visser
07.08.20070 likes
Zo zijn er hier al vaak over mij dingen geconcludeerd hahahahaah heb gewoon mijn zegje toen gedaan en dan is het voor mij klaar basta.

Maar jouw zegen heb ik ontvangen dus thanks fijne dag,ga met mijn kids naar pretpark kusss Bonn
07.08.20070 likes
zo hoort het verwen je kinderen want de tijd gaat zo hart voor dat je het weet zijn het niet de kinderen die je verwent maar kleinkinderen maar gegroet zijt gij
07.08.20070 likes
zo hier ben ik weer
07.08.20070 likes
zie het brigadier anais en ben je de warmte doorgekomen nog ff en we hebben een brigadier die moeder is laatste loodjes anaia wens je er alle sterkte bij en hou je taai kusssssssss visser

Adverteer hier