05.08.20070 likes
schijnt van niet kleindochter wilma wat van maatregelen zullen we nemen
opa visser
opa visser
Advertise here!! |
05.08.20070 likes schijnt van niet kleindochter wilma wat van maatregelen zullen we nemen
opa visser |
05.08.20070 likes we moeten hem heeeeeeeeeel hard aanpakken nou
nu ben ik het echt zat dat gedoe van hem ook |
05.08.20070 likes zal aan brigadier anais vertellen dat jij een voorstel hebt wilma moet de brigadier maar mee naar de burgemeester
opa visser |
06.08.20070 likes jha want het moet is een keer ophouden hooor |
06.08.20070 likes Goeiemorgen allemaal,
Laura dan maak je maar zin hahahahaha,vanaf vandaag ben ik er ook weer om 7.00 uit of nog vroeger, Heb mijn ramen al gezeemd,ga zo naar tandarts en dan boodschappen doen en heb nog een hele dag voor me hahahahaha. Ik mis je lieve laura kusss en knufff Bonn |
Advertise here!! |
06.08.20070 likes jij ook goedemorgen bonneke
zo dan ben je al actiever geweest dan mij terwijl k om half 7 al weer benede was toen heb ik al gegeten en al buiten gezeten tis weer lekker weer vandaag geen wolken te zien en het zonnetje schijnt ![]() kusss en knufff wilma |
06.08.20070 likes wat zal brigadier anais het zwaar hebben maar als goed is is ze over week daarvan verlost
opa visser |
06.08.20070 likes jha idd
heel veel sterkte de laatste tijd he anais kussss en knuffff van mij Liefs wilma |
06.08.20070 likes en wat zal ik graag op de chat komen probeer van alles niets lukt en niet beginnen met cookies verwijderen heb ik al gedaan en ook niet zeggen ligt aan de pc want pc doet het uitstekend
opa visser |
06.08.20070 likes Anais,
Heel veel sterkte met de laatste loodjes,ik zie het wel wat het geworden is. Kuss en knuff Bonn Visser ik snap er niets van,ik probeer je terug te mailen maar dat gaat ook effe niet,dus vandaar maar via hier,probeer firefoxx anders eens te installeren als je dat nog niet hebt,ik heb in het verleden vaak problemen gehad totdat ik firefoxx instaleerde,nu gaat het goed, Kuss en knuff Bonn |