Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

03.08.20070 likes
heeeej goedenmorgeee allemaal
k ben al lekker vroeg wakker
dus wat gaan we vandaag allemaal beleven hier ?

liefs wilma
03.08.20070 likes
opa weet het nog niet met dit mooie weer ben nog aan het denken

groeten opa visser
03.08.20070 likes
Hey goeiemorgen allemaal,ben nog niet zolang mijn bed uit hahahahaha.

Volgende week is het iedere morgen weer 7.00 want vakantie zit er dan alweer op,maar ik denk dat we lekker gaan zwemmen want het is hier prachtig weer.

Kuss en knuffff allemaal en een hele fijne dag
03.08.20070 likes
Goedeeeeeeeeemorgen

Ik ben nog maar net uit bed, moet nu nog even genieten van de vakantie, want volgende week en die week daarop moet ik werken. Elke dag er 7uur uit.. Geeeeeeeeeeeen zin in! maar dat geld kan ik wel gebruiken.. Nah prettige dag allemaal en we kletsen.com zo wel denk ik.

Ciaooo..
03.08.20070 likes
heb in de gaten dat het stil vandaag is heb de wikagent nog niet gezien brigadier heeft andere dingen aan der hoofd kip zal wel bezoek aan het brengen zijn bij de bejaarde kippen

opa visser

Advertise here!!

03.08.20070 likes
ik ben er............kom maar op met je dingetjes die je kwijt wilt hoor!!!!!!!!
03.08.20070 likes
maak maar ff rondje brigadier en wil je niet lopend doen we hebben het varken voor de deur staan die brengt je waar je wil wezen

opa visser
03.08.20070 likes
wat een hondendrollen in de tuin van de burgermeester.......van welke hond is dit afkomstig........opa sta vanaaf ff paraat want dit kan niet zomaar
en lege flessen en gebaksdozen naast de prullenbakken.......hier staat een hoge boete op hoor!!!!
03.08.20070 likes
brigadier goed zo optreden moet maar eens kijken wat van zooi de boze buurman maakt kan echt niet zo toch maar een oproep dat we een vuilnisman zoeken

opa visser
05.08.20070 likes
grrrrrrrrrrrrr kan de boze buurman ook nooit is ff normaal doen

Adverteer hier