14.07.20070 likes
maar hou boze buurman in de gaten wijkagent heeft een bewakingskat die vuur spuugt
opa visser
opa visser
Advertise here!! |
14.07.20070 likes maar hou boze buurman in de gaten wijkagent heeft een bewakingskat die vuur spuugt
opa visser |
14.07.20070 likes zullen we doen mr. visser ![]() wij zijn alleen bang van wespen ![]() inus, spreek voor jezelf wil je? ![]() |
14.07.20070 likes wespen duurt nog ff augustus komen ze met het hele leger en roepen dan steek steek steek dus bescherm je
opa visser |
15.07.20070 likes het resultaat van de alcohol controle op deze zaterdagavond ter hoogte van de kletsstraat vonden wij zeer positief. ![]() ja he gem ![]() behalve boze buurman die bij het thuiskomen in zijn eigen lupines parkeerde ![]() |
15.07.20070 likes heeeeey
hier is ikke dan ff vanuit limburg ![]() alles gaat heel goed hier hoor tis wel erg warm maarjha dan gewoon voor afkoeling het zwembad in wat in de tuin staat ![]() ik laat snel weer van me horen ![]() Dikke kussss en knuffff van mij Liefs wilma |
Advertise here!! |
15.07.20070 likes boze buurman kan je rustig aanhouden is elke zaterdag raak met het te diep in het glaasje kijken
opa visser |
15.07.20070 likes Hier het bewijs,dat ik niet met de auto was..
Ik heb samen met een vriend,de tuin opgeruimd. http://www.youtube.com/watch?v=AKaR5nJg-qo dus geen valse beschuldegingen meer ,,graag... De Boze Buurman... ![]() |
15.07.20070 likes noemen we dat opruimem met 2 ladderzat en stelen uit een bos mooi bewijs voor wijkagent geminus wat ze aan het doen zijn
opa visser |
17.07.20070 likes nou nou zalen we eens normaal doen hoor boze buurman wand je maak je niet echt gelieft zo in de staat zo dus. dus bozen buurman wees eens iets menselijker dan is heel de straat bij en u ook . groetjes nicht korin ![]() ![]() 3D kaarten |
17.07.20070 likes ja buurman we willen vrienden zijn dus nu de taak wees aardig tegen ons
groeten opa visser |