|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten 31 dagen elke dag opnieuw elke dag een verhaal elke dag een vrouw Een uitdaging, durf ik me daar aan te wagen. Elke dag tijd Tijd die me verblijd. Bezig zijn met wat ik wil Al is het allemaal nog pril. Altijd maar aan het rennen. Tijd om stil te staan. Het is tijd om tijd vrij te plannen. 31 dagen elke dag opnieuw elke dag een verhaal elke dag een vrouw, geen verhaal meer grauw.
#31dagen mychallenge |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lachen, rennen en gek doen, Wandelen door groen. rennend door rood Toen lag ik in de goot. Klap boem schrik, Ik kreeg spontaan de hik. Langzaam weer opgestaan, hinkelend verder gegaan. Een wereldreis, helse pijn is de prijs. vrienden om op te steunen en heel veel om op te leunen. Van de ehbo, naar de ah to go. (Geintje) Rennen gaat niet meer lukken Een week op krukken.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Gedichtje 17
De vogels fluiten, Langzaam ontwaakt ik uit mijn slaap Mijn droom ligt in duigen Ik krijg vandaag mijn lichaam niet aan de praat. Alles wat zo'n pijn doet Zoveel wat vandaag moet. Eigenwijs en doorgaan Door de pijn heen Niemand die het weet De afweging maken, Laat de mensen maar praten. Wat doet meer pijn, Krukken of normaal lopen Wat wint vandaag Ik wil zo graag. Naar buiten waar de vogels fluiten Niet kijken door de ruiten Naar buiten, zonder krukken zodat ik de bloemen kan plukken.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
top daph
dat ging je makkelijk af
grt great
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Gedicht 18:
Vier mei, Een keer in het jaar. Vragen wij om twee minuten stilte. Twee minuten lang herdenken wij. met onze gedachte zijn we ergens anders. Wij denken aan al die mensen, die in de kou leefde, zonder vrijheid. zonder eten Een keer in het jaar. Staan wij stil bij wat er gebeurd is. Al die mensen in kampen, al die slachtoffers. Al die onschuldige mensen, Vier mei. De laatste nacht zonder vrijheid. Zonder dat ze het wisten De vrijheid was dichtbij. Een keer in het jaar. Staan we met zijn alle stil. twee minuten stilte. In gedachten zijn we ergens anders. Iedereen denkt aan iemand anders. Aan hun familie die er niet meer is, Aan al die dappere mensen die hebben gevochten, voor onze vrijheid. Aan al die mensen die gesneuveld zijn Vier mei een keer in het jaar Vragen wij om twee minuten stilte. Laat de stilte klinken
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten gedicht 19:
Ik ben er zo klaar mee, Ik wil dit niet meer. Alles doet zo'n zeer. Ademhalen en doorgaan Wat als je niet meer kan staan. Hoe moet je dan doorgaan Wat als ademen zeer doet Komt je dag dan nog goed? Het gaat voorbij, Het gaat over Maak jezelf groter. Niets laten merken Gewoon doorgaan Maar wat als je masker breekt Als iedereen het weet Het word zichtbaar Elke schok, Elke ademteug Elke samentrekking Adem inhouden Jezelf groot houden Niet huilen Gewoon doorgaan Het gaat voorbij Het gaat over |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gedicht 20:
Chaos om me heen Chaos in mij Ik ben blij Ik ben bang Ik wacht al zo lang Zet die ene stap Zet de andere stap Langzaam komt alles terug Allemaal kleine bruggetjes Van toen, Van nu, Heen en weer word ik geslingerd Chaos in mijn hoofd Toch is dit wat ik heb beloofd Met mijn ogen dicht vooruit Schrijven, alles eruit Als onkruid. Het schiet er uit, Stoppen lukt niet meer Hoe hard ik ook probeer Het is een chaos Het is een ontploffing Een wirwar in mijn hoofd Ik zet die ene stap waar ik al zo lang op wacht En ik doe het met een lach |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gedicht 21:
Dag rust, dag ruimte. tot ziens huis. Ik ben weer thuis zeven dagen lang alles zonder dwang Eigen ritme veel te laat pitten. Uren op de bank zitten. Kiezen wat ik wil doen wat ik wil niemand die zeurt Terug naar huis Mijn thuis Mijn eigen kamer net of ik alleen ben iets waaraan ik wen Thuis Mensen om mij heen iedereen die je spullen leent. Iedereen die aan je hoofd zeurt Dag rust Dag stilte ik mis je |
gedicht 19:
Ik ben er zo klaar mee, Ik wil dit niet meer. Alles doet zo'n zeer. Ademhalen en doorgaan Wat als je niet meer kan staan. Hoe moet je dan doorgaan Wat als ademen zeer doet Komt je dag dan nog goed? Het gaat voorbij, Het gaat over Maak jezelf groter. Niets laten merken Gewoon doorgaan Maar wat als je masker breekt Als iedereen het weet Het word zichtbaar Elke schok, Elke ademteug Elke samentrekking Adem inhouden Jezelf groot houden Niet huilen Gewoon doorgaan Het gaat voorbij Het gaat over
zo herkenbaar
|
|