Citeren05.03.20110 likes
Okeej dan Bonneke, dan zit er nix anders op dat ik dan naar jou moet om samen van de zon te genieten.

Advertise here!! |
Citeren05.03.20110 likes Okeej dan Bonneke, dan zit er nix anders op dat ik dan naar jou moet om samen van de zon te genieten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.03.20110 likes hallo dat is wel heel makkelijk zo............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.03.20110 likes Komt nu echt de lente nog een aantal dagen koud maar geen vorst meer gelukkig... Ik zie de uitloop van planten en bomen,zou weer lekker zijn..tijd voor de tuin ![]() ![]() |
Citeren06.03.20110 likes wolf ja de temperatuur gaat omhoog, maar helaas ook grote kans op regen, vind ik niets, kan je ook niet zoveel......... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.03.20110 likes ieuw dan gaat het onkruid weer groeien ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.03.20110 likes inderdaad koffie, maar ja wat doe je eraan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.03.20110 likes We kunnen altijd nog gaan bommmmmmmmmmmmetjuuuuuuuuuu.
Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.03.20110 likes dat kan inderdaad altijd.........bommetjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.03.20110 likes Zo zo wat een weer vandaag 19 graden heeeeerlijk we gaan de goede kant op,hopelijk geen sneeuw meer dat zijn wij allemaal zat,ik hoop dat het weekend er ook goed uit ziet dan kunnen heerlijk naar buiten in ons t-shirt lekker leuke dingetjes doen met de kinderen tot zo ver..... tot schrijfs ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.03.20110 likes inderdaad lieve wolf, gisteren zijn wij naar amsterdam geweest, en we hebben heerlijk in tshirt op de dam gezeten......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |