Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Bijna lente en de sneeuw is weg!!

Advertise here!!

Citeren16.03.20110 likes
Het is gewoon zooo lekker,
ik heb al gewoon even in de tuin kunnen zitten
zon scheen volop in mijn gezicht,
maar het is gewoon zooo lekker soms al buiten

Vandaag op de scroll hoorde ik dat het overal zo hard waaide. Hadden we alleen vanmorgen heel even last van voor de rest helemaal niks keilekker

xx
Citeren16.03.20110 likes
Hebben jullie geluk gehad,dat je gister daar bent geweest, bonn.
Want als jij daar vandaag was geweest, had je wel een gebreide onderbokse kunnen aan trekken .
Die WIND........
Citeren16.03.20110 likes
inderdaad freek, maar ik hou het weer altijd heel goed in de gaten, en ik wist dat het gisteren mooi weer zou worden, dus ik zei kom schat we gaan gewoon. Wel uiteraard met de kids overlegt, maar die vonden het helemaal goed dat we weggingen en niet thuis waren met het avondeten. Ze hebben lekker een patatje opgehaald met een snack en een milkshake, en ze hebben zich keurig gedragen........ Paps en mams trouwens ook
Citeren16.03.20110 likes
Mooi zo Bonn, zo hoort het ook.
Citeren17.03.20110 likes
Fijne dag freek en alle anderen

Advertise here!!

Citeren25.03.20110 likes
Heerlijk het weer weekend voor de meeste, sommige werken helaas maar die andere dagen vrij,de lente is begonnen nu kunnen we allemaal genieten van het lekkere weer,Zaterdag is minder maar Zondag beter weer genieten maar....

Fijn weekend,
Citeren27.03.20110 likes
wolf, ik heb al 2 weken weekend, en er komen nog 2 weken weekend voor mij Maar geniet ook van de zondag
Citeren27.03.20110 likes
Jazeker dat vandaag mooier weer zal zijn Bonn dus we zeker genieten,dat is goed dat je 2 weekend vrij bent Bonn,we gaan vanuit dat het zo blijft

zoennnn en een heerlijke Zondag Bonn
Citeren28.03.20110 likes
ik ben een maand vrij lieve wolf Komend weekend wil het zelfs 20 graden worden
Citeren29.03.20110 likes
Heey , kunnen we weer lekker zwemmen .......Bonn.

Adverteer hier