Citeren09.05.20070 likes
Wil jullie even laten weten dat mijn rode kater Yoshi is opgenomen bij de dierenarts en daar nog tot vrijdag moet blijven.
Gisteren gedroeg hij zich al vreemd, was teruggetrokken en stil.
En toen ik vanmiddag thuiskwam reageerde hij nergens meer op, hij bleef doodstil op de grond liggen, begroette mij niet, helemaal niks...
Toen ik 'm vanmiddag over zijn buikje aaide begon hij jammerlijk te miauwen, en je kon duidelijk merken dat hem dat pijn deed.
Ben gelijk naar de dierenarts met hem gegaan en kon om 19.40u terecht.
Hij blijkt een zware blaasontsteking te hebben, met wss blaasgruis erbij, waardoor plassen voor hem erg pijnlijk werd. Hij wordt zo meteen onder narcose gebracht, en dan wordt zijn urine afgetapt om te kijken wat daar mis mee is, en of hij blaasgruis heeft.
Ik wens je heel erg veel sterkte lieve Yoshi, ik mis je nu... XOXOXOXO
Wordt maar snel weer beter hoor!!!
Je baasje Jaco ~X~
Gisteren gedroeg hij zich al vreemd, was teruggetrokken en stil.
En toen ik vanmiddag thuiskwam reageerde hij nergens meer op, hij bleef doodstil op de grond liggen, begroette mij niet, helemaal niks...
Toen ik 'm vanmiddag over zijn buikje aaide begon hij jammerlijk te miauwen, en je kon duidelijk merken dat hem dat pijn deed.
Ben gelijk naar de dierenarts met hem gegaan en kon om 19.40u terecht.
Hij blijkt een zware blaasontsteking te hebben, met wss blaasgruis erbij, waardoor plassen voor hem erg pijnlijk werd. Hij wordt zo meteen onder narcose gebracht, en dan wordt zijn urine afgetapt om te kijken wat daar mis mee is, en of hij blaasgruis heeft.
Ik wens je heel erg veel sterkte lieve Yoshi, ik mis je nu... XOXOXOXO
Wordt maar snel weer beter hoor!!!
Je baasje Jaco ~X~