Citeren11.05.20070 likes
oef dat zal wel een leuke duit gekost hebben
kussssss kip
kussssss kip
Advertise here!! |
Citeren11.05.20070 likes oef dat zal wel een leuke duit gekost hebben
kussssss kip |
Citeren11.05.20070 likes hoe voer je de ene kat op een andere plaats dan de andere. in afzonderlijke ruimtes denk ik, en regelmatig wisselen want ze zijn nogal gevoelig voor voorkeursbehandelingen. het eten is altijd lekkerder in het andere kommetje, dus zou ik Zora en Zelda hetzelfde voer geven als Yoshi. Ze ruiken aan elkaar wat ze gegeten hebben dus het verschil in voeding zou ik zo klein mogelijk houden.
ik wens je veel sterkte Jaco en wees blij dat het geen honden zijn ;) Ze mogen zich gelukkig prijzen dat ze zo'n lief baasje gevonden hebben, en andersom. |
Citeren11.05.20070 likes gewoon alle katten het zelfde geven tis wel duur voer maar ze hebben er ook minder van nodig zo dat het niet eens zo veel gescheel met blikvoer en knabbels ( spreek uit ervaring heb jaren lang kat op dieet voer gehad ) bijkomend voordeel ze eten minder schijten minder en stinken dus ook minder:D |
Citeren11.05.20070 likes Dikke kus voor jou en Yoshi |
Citeren12.05.20070 likes hoi jaco,
ach arm beestje maar gelukkig heb je hem weer thuis, beterschap met het beestje een lieve aai voor yoshi van ron en peetje |
Advertise here!! |
Citeren13.05.20070 likes ![]() blij dat yoshi weer thuis is |