Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Beterschap aan mijn Yoshi

1

Advertise here!!

Citeren09.05.20070 likes
Wil jullie even laten weten dat mijn rode kater Yoshi is opgenomen bij de dierenarts en daar nog tot vrijdag moet blijven.

Gisteren gedroeg hij zich al vreemd, was teruggetrokken en stil.
En toen ik vanmiddag thuiskwam reageerde hij nergens meer op, hij bleef doodstil op de grond liggen, begroette mij niet, helemaal niks...
Toen ik 'm vanmiddag over zijn buikje aaide begon hij jammerlijk te miauwen, en je kon duidelijk merken dat hem dat pijn deed.

Ben gelijk naar de dierenarts met hem gegaan en kon om 19.40u terecht.
Hij blijkt een zware blaasontsteking te hebben, met wss blaasgruis erbij, waardoor plassen voor hem erg pijnlijk werd. Hij wordt zo meteen onder narcose gebracht, en dan wordt zijn urine afgetapt om te kijken wat daar mis mee is, en of hij blaasgruis heeft.

Ik wens je heel erg veel sterkte lieve Yoshi, ik mis je nu... XOXOXOXO

Wordt maar snel weer beter hoor!!!

Je baasje Jaco ~X~
Citeren09.05.20070 likes
jaco beterschap met Yoshi !!!!!!!

gr wonder xxxx
Citeren09.05.20070 likes
Hey Jaco,

Het gaat vast helemaal goed komen met Yoshi, hij is in goede handen nu!
Voor je het weet, springt hij weer rond, heel veel beterschap!

~XXX~ Suus
Citeren09.05.20070 likes
van mij ook veel beterschap aan Yoshi
Citeren09.05.20070 likes
das schrikken jaco . sterkte met je kat

Advertise here!!

Citeren09.05.20070 likes
Lieve jaco en Yoshi,

Heel veel sterkte allebei,en Yoshi heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer beter wordt want je lieve baasje mist je nu al.

Kuss en knufff Bonn
Citeren10.05.20070 likes
ow jaco, mijn katten hebben dat alledrie al gehad blaasgruis, maar gelukkig kon ik hen zelf helpen met pilletjes en speciaal voer, tis idd erg om te zien als je huisdier pijn heeft, ik hoop dat je yoshi snel terughebt

kussssssssssss kip
Citeren11.05.20070 likes
Hoitje iedereen,

Allereerst heel erg dank voor jullie reacties, namens mij en Yoshi, heel erg lief van jullie XXXX

Ik heb Yoshi net opgehaald en hij is een stuk beter dan de afgelopen dagen, ze hebben een catheter geplaatst om zijn urine af te voeren onder narcose, alleen voelde ze bij het inbrengen een stukje blaasgruis wat er zat, en nu nog zit wss.
Ik zal even vertellen wat de dierenarts de afgelopen 2 dagen bij hem heeft gedaan:
-Consult
-Eenvoudige injectie (incl. med.)
-Urine onderzoek + sediment
-Catheriseren en spoelen
-Narcose
-Echografisch blaas

En nu heeft hij nog medicijnen erbij voor de komende tijd:
-Amoxoral (antibiotica)
-Ketofen (pijnstillers)

En ook nog speciaal voer wat de zuurtegraad van zijn urine moet veranderen om toekomstig blaasgruis te voorkomen, en wat hij voor langere tijd moet eten, dat gaat wat worden met mijn andere 2 katten Zora en Zelda, die vinden dat voer natuurlijk ook erg interessant hahahahahahahah (nog geen idee hoe ik dat ga aanpakken hmmm):
-SD kat Felline 2kg

Dat houdt dus in dat hij bv nooit geen ander voer, snoepjes etc mag hebben, alleen dat voer, en als het goed gaat, mag hij overstappen op zgn
Citeren11.05.20070 likes
"onderhoudend" voer, wat minder hard aanpakt.

Nogmaals dank jullie wel namens mij en Yoshi XXXXXXX

Jaco en Yoshi
Citeren11.05.20070 likes
Fijn dat hij weer thuis is Jaco....hij wordt vast en zeker helemaal de oude!!!

~XXX~ Suus

1

Adverteer hier