Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

(AL)weer alarm voor morgen!!!!!!

1

Advertise here!!

Citeren07.02.20070 likes
"Morgen trekt een omvangrijk sneeuwgebied traag van zuid naar noord over ons land. De voorste begrenzing van het gebied bereikt in de loop van de ochtend het zuiden en naar verwachting pas tegen de avond het noordoosten van het land. Het zwaartepunt van de sneeuwval wordt tijdens de avondspits boven midden Nederland verwacht. Waarschijnlijk valt er 5 tot 10 cm sneeuw."
(bron: KNMI.nl)

Dus tederlieve mede chatters, kijk morgen uit hoor, wederom!!!!!
Eerst de storm van pas, en nu morgen in Nederland hevige sneeuwval, wel fijn hoor hihihihihihi

Dikke sneeuwkusjes van een enigzins opgewonden Jaco hihihihihihihihihihihi ~~~XXX~~~ (ik voel me nu al een sneeuwpopje hahahahaaaha)
Citeren07.02.20070 likes
pff hoop dat het mee valdt eigelijk, vroeg beginnen in verschilenden wijken mensen verzorgen pfff

groetttttttttttttttt

wonder
Citeren07.02.20070 likes
Sjippppppppppppppssssssssssssssssssssssssss
K moet morgenochtend naar Woerden toe om te verhuizen
Citeren07.02.20070 likes
wat er ook gebeurt ben morgenavond in de sporthal

visser
Citeren07.02.20070 likes
Donderdag gaat het in ons land enige tijd flink sneeuwen. Het KNMI raadt u aan de waarschuwingen en weeralarmeringen te blijven volgen. De laatste keer dat het in ons land op grote schaal sneeuwde was op 30 december 2005

Advertise here!!

Citeren07.02.20070 likes
Laat maar komen die sneeuw..
Pleaseeee laat het hard sneeuwen, deze nacht al..
Ik wil zo graag sneeuw vrij..
Luister eens voor 1x naar mij, weermeneer..
Citeren07.02.20070 likes
$%%$#$%^& slecht voor de handel....
Citeren08.02.20070 likes
yesssssss wie wil er morgen met mij sneeuwballen gooie
Citeren08.02.20070 likes
yesssssssssssssss laat het maar sneeuwen

dikke kusssssssssss peetje
Citeren08.02.20070 likes
Even update:

Om 07.00 uur (lokale tijd) gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen en om 13.00u (lokale tijd) ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich nog wat verder naar het noorden uit. In het uiterste zuiden later ook een kleine kans op ijzel. De meeste sneeuw valt in het zuiden en midden van het land: ordegrootte 5-10 cm, lokaal misschien 10-15 cm. De problemen zullen pas vrijdag overdag grotendeels voorbij zijn.
(bron:knmi.nl)

Jaco XXX

1

Adverteer hier