Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

(AL)weer alarm voor morgen!!!!!!

3

Advertise here!!

Citeren08.02.20070 likes
Hier sneeuwd het ook al een paar uur en er lag mss 3 tot 5 cm, maar nu sinds een kwartier geleden komen de grote vlokken naar beneden. Zal nu wel wat harder gaan.
Voor mij had de sneeuw eerlijk niet zo gehoeven, maar voor de kids vind ik het heerlijk. Als je zag hoe tijdens de wandeling trug naar huis genoten dan vind ik het ook helemaal geweldig

Groetjes Tess xXx
Citeren08.02.20070 likes
Ben vanmorgen maar omgedraaid toen ik onderweg was.. is niet te doen met zo'n weer te gaan rijden
Citeren08.02.20070 likes
hier ligt ook al un cm of 5, was net goed besig ga ik na ruim un week voor een middagje weer naar school, kom ik daar om 12.15 aan: de lessen vanaf half 1 vallen uit vanwege het weer!!!
noujah weetje ik houd van de sneeuw, daar leef ik het hele jaar naar toe, de winter is gewoon toppie met sneeuw en ijs dan hihi!
en elke keer als er weer sneeuw is maak ik daar gelij keen koprol in, waarom??!! geen idee! gevoel van vrijheid denk ik!

helaas kan i ker nu ook niet va genieten, maar dn maar naar de sneeuwvlokken kijken die me aan lijken te vallen...

kuss kirsten
Citeren08.02.20070 likes
Lieve Kirsten,

Dat gevoel komt weer terug geloof me lieve kirsten.
Je bent al gewelig bezig doordat je de stap hebt gezet om weer naar school te gaan,helaas ging het niet door omdat het slecht weer was maar je bent een stukje op de goede weg.
Dus geef de moed niet op,de dag dat je weer geniet van een koprol maken in de sneeuw weer terug geloof me.
Ben erg trots op je en vond het fijn om je vanmiddag even gesproken te hebben op kletsen.

Kusss en knuffff en weet dat ik aan je denk en dat je in mijn gedachten bent,Bonn
Citeren08.02.20070 likes
ik maak nooit een koprol in de sneeuw ,.......je weet nooit wat er onder ligt

Advertise here!!

Citeren09.02.20070 likes
hahah hawk heb je helemaal gelijk in, maar ik heb het altijd al gedaan en nooit wat gebeurd als er maar dik genoeg sneeuw ligt he!

kussie kirsten
3

Adverteer hier