|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Whahaaaaaaaaaaaaaaaa lig in een deuk hier, m'n velletje...hahhhaahaaa
maar hadden jullie wel in de gaten waarom ik bij cafe "Derrick" zoveel bij de bar hing?....D'r stond een bijzonder mooie barvrouw achter de tap hiihiiii, maar ook die jonckvrouwe bij cafe DE KNEUS (jacqueline hahaa) op zondagavond was om op te vreten hahahhhhaa........nam nam (wat zeg ik nu toch allemaal weer..hiiiiihhiiii)
Nakky (die zich vrolijk voelt hihihihi) wenst U en de Uwen een bijzonder vruchtbare avond en nacht toe...XXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahha Tim, dat geloof ik meteen, maar de lieve catsie is ok hoor, zo heb je haar voor (T)immer bij je hihihihihihihihi, geniet van je ringtone whoehahahaaaa
Jacootje, die nu ff Depeche mode op gaat zetten!!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten oh, Spetter.... en Sasje die in het holst van de nacht op de tafel in ons hotelkamertje aan het dansen was, wat ik niet heb mee gekregen, want toen sliep ik al, hahahaaahaa...en ik, als zijnde mummie s'morgens vroeg whahaahaaa....heb dat zelf ook niet meegekregen, want, wederom, ik sliep.....en s'nachts (ja s'morgens, ik weet het hihihihihihihi) mijn kop stotend aan het nachtkastje, een keer of 4 a 5 ahhaahaaa......mijn God!!!!.....wat een weekend, was supertjes!!!!!!!!!
Jacootje (die zich afvraagt waar toch al die blauwe plekken toch vandaan komen hahahaa)
maar nogmaals, dat heb ik wss al eerder gezegd, hetgene wat me het meest bijblijft is de lach van Cats4ever, dank je lieve Cats, je lach zal ik nooit meer vergeten.....(Tim, stuur hem ff door als je wil)
Jacootje XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahhahahahahaha Jaco,
Er zijn niet veel mensen die cats vergeten, als ze mij eenmaal in actie hebben mogen meemaken.
zal de volgende keer de volume knop zachter zetten. whoeoeoeowhahhahaa.
Ik teer er nog steeds op. Red Baron zei al na mijn verhalen gehoord te hebben dat hij toch ook wel eens een uitje wil meemaken. whahahhahaha
Moet ik me ook nog gedragen waar Hij bij is. hihi.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten hajajahahhaahahah jaco ook nog eens als je zus en marie er kom steeds meer naar boven met deze verhalen ik lig alweer in een deuk sas die in de winkel van sinkel op een nieuwe tafel ging staan met haar nieuwe laarzen groetjes shirley gaat lachend naar bed hahahahaha |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten krizoe der kleine drachen |
Colleen Undefined 28 berichten wij vonden het ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr gezellig.
Jammer dat we al zo vroeg weg moesten.
volgende keer beter.
xxxx Colleen en Art |
Anonymous Undefined 65739 berichten "Ich habe unne musch, musch musch op dun dus dus dus"...whaahahhaaa (of zoiets, Cats whaahahahaaahaa)
Er zijn maar weinig persoontjes in mijn leventje geweest die zo een indruk op me hebben achter gelaten als jij, maar jou is het toch echt gelukt, Cats....Je bent compleet gestoord hahaahaa......XXX
Nakky (AKA Jaco) |
Anonymous Undefined 65739 berichten hier spricht der Derrick, kriminal polizei..... ich zuche mein college Harry Klein.
En nogmaals Jaco doa zoas ing mush mush mush op der dush....... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Waarom altijd zo serieus zijn, als het niet hoeft???? Heerlijk toch....
Met mijn verantwoorde baan van maandag tot vrijdag, moet ik al serieus genoeg zijn.... dus dat bedoel ik als ik zeg vrijdag 19.00uur tot maandag ochtend 7.00 uur verstand op nul en lekker feesten...
Nog 1 nachtje slapen en dan wordt ik weer die prettig gestoorde cats...
wat ruik ik????? ik geloof dat in mijn stamkroegje het pils al langzaam wordt klaargezet voor mij.....Hihi whahahhahahoeoeooehaaaaaaaaa
groetjes cats |
|