Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

3e kletsen.com uitje

1

Advertise here!!

31.10.20050 likes
Heeeeeeeeyyyyyyy lieve vriendjes, wil jullie via deze weg heeeeeeeeeeeel erg veel bedanken voor het enorm fijne weekendje dat ik met jullie heb gehad, vond het echt heel erg bijzonder fijn en leuk, en zou het zo weer overdoen (I wish that I could turn back time)
Vond het heel mooi om al die nieuwe en oude mensjes (weer eens) te zien, deed me erg goed!!!!! Joehoeeeee....
En Denre, het was een eer om je te ontmoeten, heb je je petje nog wel, hoop ik hihihihi?

Nogmaals, dank jullie alle voor de lieve zaterdag en zondag die ik met jullie heb mogen doorbrengen...

Jonckheere Jaco (Denre, die drol is toch al weggespoeld he? of niet????hahahaaaaa)
31.10.20050 likes
Hey lieve chatvrienden,
Wil me helemaal bij Jaco aansluiten, ook Cats zou het zo weer overdoen met jullie. Het was dan ook weer een fantastisch weekend, en ben er zonder schrammen doorheen gekomen. De hoteleigenaar heeft nog contact met mij opgenomen, over de schade die er nog verekend moet worden. 1 bed doorgezakt, 1 gordijn, en er zijn gevonden voorwerpen, die we tegen een kleine vergoeding kunnen ophalen.
Het was fantaaaaaaaaaaaastisch
gutenabend her derrick kriminalpolizei und dass ist mein college Harry Klein. whahahhahahahahahahahaha
kusssssssssssssssssss aan alle vrienden die ik heb mogen begroeten.
alaaf alaaf en nu is catsie weer braaf. (tot vrijdag dan)
31.10.20050 likes
ps nog even een positieve mededeling.!!
Was vanochtend op tijd uit bed. Wonder boven Wonder. hihihi.
Zal vandaag op de been blijven door heel veel koffie tot mij te nemen,
en vanavond heel vroeg de kooi in. om het achterstallige slaaptekort in te halen.

Dan nog een ding: Mensen die ik ontmoet heb jullie zijn Kanjers!!!!!!!!!!!!!!
31.10.20050 likes
hahahah
cats,jammer dat k niet mee kon
wat heb je weer uitgespookt
marie
31.10.20050 likes
goh wat fijn dat jullie ut sow leuk daar hebben gehad seg!!! als ik 18 ben gaak ik owk mee hahaha!!! nog ff 1 jaar 2 maanden en 5 dagen agten duz!!! hihi!!! nou ben benieuwd naar al jullie verhalen!!! want so te horen is er wel wat gebeurt hahaha!!!
kuss kirsten!!

Advertise here!!

31.10.20050 likes
nou Marie, ik heb me in Maastricht nog vrij rustig gehouden ten opzichte van een weekendje Utrecht. Maar je zult het allemaal te horen krijgen.
Heb nog een zwerver de straat gezet. Whahahhahahaha.
cats
31.10.20050 likes
Lieve Mensen,

Het leven met Kletsen.com was leuk. werd mooi en na het afgelopen weekend onvergeetelijk. Ik heb me super geamuseerd. Heb in dit weekend mogen genieten van mensen die je alleen maar van woordjes tikken kent. Dan ont moet je allemaal eigenlijk vreemde mensen en het klikt meteen. Echt waar een Super weekend wist natuurlijk dat ht door Cats al leuk zou worden maar had nooit gedacht dat het dit uit eindelijk zou worden.
Bedank me dan ook graag bij Denre dat ie de site is opgestart dan bij de bende van 5 waarmee ik een onvergetelijke nacht Utrecht heb mee mogen beleven en de Rest van kletsen voor een uitermate leuk zondag.

Spetter56
31.10.20050 likes
Heyyyyyyyyyyyy fijne mensen...............was weer zeer vetjes hahaha

Wil nog welleens over doen hoor,maar dan ook blijfen slapen jahoooooo, hihihi hartelijk dank allemaal, kussssssssssssssssss

wonderfullxxx
31.10.20050 likes
ik heb het ff druk maar zodra ik tijd heb zal ik ook mijn mening uiten het was gewoon voortreffelijk groetjes shirley kom er later op terug
31.10.20050 likes
Ja, was echt onvergetelijk!!!!!! Nou, Kirsten, ik noem wat steekwoorden die er gebeurt zijn: Kussengevechten, mensen die door hun bed zijn gezakt, een politie agent aangehouden (ipv andersom hihihi) een drol in de heren WC (in 1 van de gezelligste cafeetjes waar ik ooit van mijn leven ben geweest!!!) die het weigerde om weggespoeld te worden hahahahahaha etc etc teveel om op te noemen....Kortom, ik heb genoten, zowel zaterdag als zondag, enorm zelfs!!!!!

Jaco (die klein is voor zijn leeftijd hahahahahahaha)

1

Adverteer hier