Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

3e kletsen.com uitje

Advertise here!!

31.10.20050 likes
ook ik heb echt genoten er van teveel tebeurt om op te noemen
ik heb zoveel gelachen gedanst en gezongen en geklets dat ik mn stem kwijt ben , overal spierpijn heb en half dood ben vandaag hahaahaha zal jaco een beetje aan vullen een wipbank in de winkel van sinkel hahaha leek wel een kermis atractie mensen buiten een verkleed party een paar als dokter cats deed of ze flauw viel ,een vuur spuger die we vroegen of hij studerde om draak te worden een snackbar tegen gekomen die heten broodje ploff ,cats die om 500 uur smorgens de trap op moest kruipen ,met 6 man slapen op een 4 persoons kamer ,het was zo gezellig ze moesten ons overal met sluitingstijd er uit gooien in de winkel van sinkel , in derrick en ook nog eens smorgens in het hotel zeg wel genoeg denk ik groetjes shirley kortom zeker vorr herhaling vatbaar
31.10.20050 likes
zal ik dan ook nog maar een paar woordjes toevoegen?
jaqeuline, sjakie, piet, karel sharel en henk whahahhahahaha
piano, muisjes in winkel van sinkel.
een knappe dj........ ambulance personeel, zwerver. gordijn douchen bij de buren whahahahhahahaha vallen van het stoepje in een volle discotheek
Bingo........... belletje lellen whahahahhahahaha, voel het weer in mijn buik en kaakspieren als ik dit zo tik.
tom tom tam tam z.z. whoeoeoeoeohooeoeoeoeoe ringtoontje. whahahha
ik moet ophouden anders begin ik het weer uit te gillen. catsie
31.10.20050 likes
AHHHHHHHH...muisje was zo lief, Cats, ik had zijn naampje nog gevraagd, maar dat durfde hij me niet te vertellen, hij was een beetje verlegen.........ik noem hem vanaf nu :"Klein liefje"...
31.10.20050 likes
ik moet je bedanken voor de koekjes, Cats, die je speciaal voor hem hebt neder gelegd, hij (klein liefje) is je er enorm dankbaar voor, en fluisterde in mijn oortje dat je een lief iemandje bent....

jacootje
01.11.20050 likes
hahahahaah cats ik lig gelijk weer in een deuk en onze pet die bij iedereen gewwest is whawhawhaahaahahahah

Advertise here!!

01.11.20050 likes
goeiemorgen allemaal,
kon het niet laten om eerst ff het forum te bezoeken.
het werkt nog steeds op mijn buik en kaak spieren. pffffffffffffff gelukkig heb ik vanacht goed geslapen, en hoef ik vandaag niet aan de sterke koffie. Ben nu weer een beetje uitgerust.
Wonder, Shir, de foto's van jaco en vlinder heb ik nog niet binnen, zouden jullie ze me door willen sturen. Kan er niet genoeg van krijgen.
enne Spetter........ je pc net zo gek als cats?? Wat heb jij een gekker computer. whahahhahahaha heb nog een paar trefwoorden gevonden...
velletje, klein voor mijn leeftijd..... ik heb een binnenpretje tussen mij en mijzelf... fluitje, amsterdammertje pijpjes te veel om op te noemen, langzaam speelt de hele film zich weer voor mij af. whoehahahhahahaha
ringtoontjes auto afgesleept. (niet leuk) ambulance, politieauto.
maar ga nu weer aan de slag.
tante annie die niet uit de bus kwam.
jullie catsie
01.11.20050 likes
leuk jongens!
groetjes djangi
01.11.20050 likes
TWAS EEN DUUR AVONDJE VOOR MIJ :s maar wel een leuke ringtone overgehouden ... wat een klereherrie als ie afgaat hahahaha

doei

Timmie
01.11.20050 likes
Ik heb de film nog even afgespoeld. Komen nog een paar zaken naar boven die ik nog niet gezien heb. Hoe was dat met dat mini rokje van die 70 plusser. Komende uit de hardeballenstraat sorry bollen (tikfoutje)
Het standbeeld aan het eind van de Voorterstraat. Het doorgeven van tel nrs aan vreemde mensen. En zeker dan ook nog achteraf. Tel nrs in mobiele waar ze niet thuis horen. En dat alles met de gulle lach van onze lieftallige Cats Rongtone top tien met stip op 1

doei

Piet
01.11.20050 likes
hahahahaah spetter en die fietster bijna tegen het paaltje en dan nog die schele en mensendie van uit de trein belde whoewhahaahaha

Adverteer hier