|
|
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten nou gaat echt goed met mark had hem gisteren aan de foon zit daar echt op zijn plek.
ja ron en ik missen hem wel en hy ons ook, hij zei gisteren nog ma maak je geen zorgen he ,deze jongen heeft het hier prima naar zijn zin.
Ik kan nu weer aftellen rond 21 maart komt tie 14 dagen naar huis  xxx peetje |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten vandaag is mark jarig ,mark van harte met jouw verjaardag.
raar hoor is je kind jarig ,kun je hem niet eens feliciteren en fff lekker knuffelen ,maar mark weet dat ik in gedachten bij hem ben.
mark ik hou van jouw
dikke kusssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Peetje en Ron,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mark. In gedachten zijn we bij jullie.
groetjes & xxxxxsjes
nice & tess |
nou peet en ron gefeliciteerd met mark.
toch fijn dat hij het daar naar zijn zin heeft,dat maakt het voor jou misschien iets makkelijker. |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten wou jullie ff laten weten dat het heel goed met mark gaat in bosnie, hij heeft het daar erg naar zijn zin.
we zijn de dagen al aan het aftellen want 16 maart komt hy 14 dagen thuis,
ik ben ook superblij dat er msn bestaat ,ik spreek hem bijna dagelijks .  dikke kusssssss peetje |
|
hey peet das fijn dat het goed gaat  en ja wat zijn we nog onder internet ??? |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten hehe nog 14 dagen en mark komt dan 14 dagen thuis  hy stuurde mij een foto met als tekst;
mam niet lachen maar je hebt nu een zoon met een uiterlijk van een crimmineel
nou oordeel zelf
dikke kusssss peetje |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zo als sinterklaas   hij kijk te veel film daar
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten haha roger zijn niet mijn woorden, ik kijk liever naar de binnenkant van een persoon  dikke kussssssss peetje |
|