Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

zoon peetje *mark* naar Bosnie

Advertise here!!

Citeren04.12.20060 likes
Hoi Petra,

Veel sterkte gewenst voor jou....
Voor Mark, heel veel succes!
Hou jullie taai!!!

xxx Suus
Citeren04.12.20060 likes
Sterkte Petra.., Natas, Waters

Hoewel ik begrijp het niet helemaal, is dit nou leger of werk?
Wat hebben wij nu nog in Bosnie te zoeken?
Citeren04.12.20060 likes

lieve peet, heel veel sterkte
maar je bent een sterke meid he dus je red t wel en je heb een schouder om uit te huilen he (ron).
En de tijd gaat door , dus de dag dat mark weer terug komt
die komt .
En geef mark een knuf van ons dat we aan je denken hier op kletsen, en doe voorzichtig............
Citeren04.12.20060 likes
lieverds ik heb vandaag afscheid genomen van mark met veel tranen maar echt super lief, jullie reacties hebben me echt goed gedaan vond het ook echt superlief van ron om dit voor mij op het forum te zetten echt super te weten dat er zulke lieve mensen bestaan

dikke kussssssssssssssss peetje

en een hele dikke knuffel voor mijn eigen moppie
Citeren13.12.20060 likes
hey hoi

nou ik heb mark eindelijk op msn en het gaat echt super met hem hy vind het geweldig in bosnie stuurt mij nu eens in de paar dagen een verslag van wat tie er zoal doet en ik heb nu ook zoiets van lekker voor dat joch dit is wat hy wil ,dus heb er nu geen moeite meer mee ja zal hem af en toe best wel ff missen maar dat mag toch als moederzijnde?

xxx peetje

Advertise here!!

Citeren13.12.20060 likes
lieve peet,
sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben tijdje niet geweest en lees het nu pas ..........heel veel sterkte meis en samen met ron komt het zeker goed!!!!!!!
kusssssssss
Citeren13.12.20060 likes
peetje je bent een sterke vrouw dit gaat je lukken en lang leven internet zullen ze daar ook wel hebben
Citeren18.12.20060 likes
het gaat echt super met mark in bosnie hebben daar sneeuw hy vermaakt zich er prima zit in sarajevo waar een paar jaar geleden de olympische winterspelen zijn geweest,maar moeders voelt zich ff kut heb zijn kamer nu echt helemaal leeggehaald pfffffffff is nu wel erg defenitief he?

xxx peetje
Citeren18.12.20060 likes
Mupke je moet maar denken dat je het voor een heel goed doel doet

kusssssssssssssss en wij 2 gaan ervoor
Citeren18.12.20060 likes
kus en knuf voor jullie twee
en peet als je mark spreek geef groetjes uit waddinxveen en een knuffel

Adverteer hier