Citeren16.08.20110 likes
Eindelijk wordt het beter weer voor de bbq,wordt het nu zomer als iedreen weer naar het werk gaat of anders en laat de regen maar weg blijven11
Advertise here!! |
Citeren16.08.20110 likes Eindelijk wordt het beter weer voor de bbq,wordt het nu zomer als iedreen weer naar het werk gaat of anders en laat de regen maar weg blijven11 |
Citeren04.10.20110 likes wordt rot weer en koud,word het nu echt herfstweer ![]() |
Citeren04.10.20110 likes ja want de blaadjes vallen al van de bomen wolf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.10.20110 likes die blaadjes vielen in de zomer al van de bomen, Bonn. ![]() ![]() ![]() Indd, die laarsjes heb je egt nodig deze week, ![]() ![]() |
Citeren04.10.20110 likes Wij hadden een boom in de tuin staan Frak van de lente,maar van de zomer ging de boom dood heerlijk geen blaadjes meer aan beter zo!! ![]() ![]() ![]() ![]() wens jullie morgen een fijne dag gewenst zoenn & handd |
Advertise here!! |
Citeren05.10.20110 likes wolf, wij wonen in een bosrijke omgeving, dus daar is geen zuigen aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.10.20110 likes Alles is vroeg dit jaar. De eerste vuurwerkknallen heb ik ook al gehoord. Nog even en dan is het weer voorjaar ![]() |
Citeren09.10.20110 likes We zijn eerst bij herfst dacht ik,daarna winter heerlijk sneeuwpoppen maken en schaatsen en als het goed is voorjaar,denk ik... ![]() |
Citeren21.10.20110 likes Het weer slaat om wordt weer een beetje koud, vanochtend moest ik krabben,is het nu echt herfstweer,mag best koud worden als het maar door blijft,als de zon gaat schijnen ![]() |