|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoe kan ik liefde geven?
als ik niet eens weet hoe te ontvangen...
hoe moet ik geloven in echte vrienschap?
als het me altijd is ontnomen...
hoe moet ik zeggen wat ik wil en denk?
als ik het zelf niet eens weet...
hoe kan ik gelukkig worden?
zonder te weten wat dat is...
liefs kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mijn allerliefste Kirsten toch,
ik begrijp perfect waar je doorgaat, maar helaas kan ik geen duidelijke antwoorden geven... Geluk moet je zelf maken en dat is alles behalve makkelijk, liefde en vriendschap wordt afgenomen van je en je geluk verdwijnt dan ook snel. Weet wel dat er nog zoveel goede mensen in de wereld zijn, die je maar al te graag hebben of willen leren kennen. Dan kan je dat geluk al terug stap voor stap opbouwen, en je zal zien dat er dan meerdere vriendschappen zullen ontstaan. En misschien komt die liefde van je leven dan ook eens piepen, want hij is daar ergens... hij laat alleen graag op zich wachten. Ik heb een mooi gezegde voor je: "Geluk is als een vlinder, als je hem achternazit en probeert te vangen, vliegt hij weg. Maar laat ej hem gerust, komt ie misschien wel op je zitten."
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Liefste Kirsten,
Ik kan je ook geen antwoord geven, weet alleen dat je liefde gaat voelen als de nood heel hoog is en je toch een vriendschap blijft voelen.
Dat is mijn ervaring in het leven geweest....toen ik dacht dat mijn leven voorbij was...kwam mijn vriendin terug die ik al 10 jaar niet meer als vriendin had kunnen noemen en zij steunde mijn keuze om te gaan voor het leven wat ik nu heb, samen met Breaky.
En wij hebben de hel gezien en niemand maar dan ook niemand neemt ons de liefde voor elkaar meer af.
Dus meis...liefde kan je gaan voelen uit een hoek waarvan je het niet verwacht.
Mss wel uit deze hoek, mensen die toch om je geven en door middel van deze berichtjes je een hart onder de riem steken en je er door heen willen trekken, zelfs als jij het niet ziet zitten.
Kussss meis...hopelijk spreek ik je nog wel op msn, en ik baalde dat ik daarstraks weg moest, maar had echt afgesproken met mijn vriendin om te gaan zweten.
Liefssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten en ana lekkr gesport?
jullie bijden bedankt voor de reactie,
ik heb wel vrienden maar geen echte vriend aan wie i kalles vertel, hoewel sommige werkelijk alles met mij delen kan ik mezelf er niet toe zetten iet van mij te vertellen, ik ben voor hu een vrolijk meisje sonder problemen!
en als i keens wel wat vertel word ti kdaar zo bang van agteraf dat dat meestal het begin van een einde aan de vriendschap is!
de pc is daarin veel fijner, zo kan ik me voor een deel zeker uiten,
niemand ziet me rechtstreeks en sommige ken ik maar, en die zie je niet vaak dus dat is veel makkelijker( veiliger)
noujah hier laat i khet ff bij!
dikke kusss en knufff,
jolanda |
|