Citeren28.02.20080 likes
hallo hier een berichtje van mij , ik vind het leuk bij kletsen met iedereeen wat kletsen en je kent zo niet . en je hoefd de deur niet uit.
groetjes boompje
groetjes boompje
Advertise here!! |
Citeren28.02.20080 likes hallo hier een berichtje van mij , ik vind het leuk bij kletsen met iedereeen wat kletsen en je kent zo niet . en je hoefd de deur niet uit.
groetjes boompje |
Citeren28.02.20080 likes als je de deur uit zal moeten zal het niet zo gezellig wezen boompje
gr visser |
Citeren01.03.20080 likes heb het wel geprobeerd,pc buiten de deur en daar kletsen.. haha nee zeker niet zo gezellig ![]() Boompje ik vind het ook heel gezellig daar en ook gezellig als jij er bent ![]() groetjes,Babs |
Citeren31.03.20080 likes ja is zo boom bear vind dat echt ook zo
boom ![]() ![]() |
Citeren31.03.20080 likes boompje ik vind het heel leuk met jou op kletsen,dikke kusss en knuffff,vond het superleuk om vanochtend met je gekletst te hebben. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.04.20080 likes ik vond het altijd leuk en gezellig hier met jullie om wat te kletsen .en vond dat ik er niemand mee kwaad deed om wat te kletsen bij mij ging het gewoon om wat contakt binnen mijn huis zonder dat ik er voor weg hoef zomaar een uurtje op een dag . maar helaas zo denkt niet iedereen er over .
ik zal iets anders voor me zelf moeten zoeken . ik mis jullie allemaal die altijd in morgen bij kletsen kwamen groetjes boompje |
Citeren06.04.20080 likes Mis jou ook boompje.. ![]() |
Citeren06.04.20080 likes he boompje dat vind ik jammer als we niet meer kunnen kletsen zal je missen en het zal een reden hebben maar wens je het beste
gr Visser |
Citeren06.04.20080 likes lieve boompje,
Had het je al gezegd maar ik zal je ook enorm gaan missen maar ik begrijp en respecteer je keuze,liefs,kusss en dikke knufffff en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. ![]() ![]() ![]() ![]() |