Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

zoek baas voor hond

Advertise here!!

Citeren02.07.20110 likes
Ik zoek een leuke baas of bazin voor een lieve super lieve duitse herdershopnd van 6 jaar reu

Dit is de advertentie:::::::

Lieve jullie,

Is er iemand die iets kan betekenen voor een 6 jaar oude herder reu? Misschien opvang voor een aantal weken? Of zolang het schikt?
Het gaat om een lieve hond die goed met andere honden kan, met katten en met kinderen. Niet zo groot weegt een 20 kg.
Hij woont bij een Mevrouw met een kindje van 2 jaar. Dit ging super, totdat.......hij dat kind nu plotsklaps niet meer kan luchten of zien. Zijn bazin denkt dat het kind hem waarschijnlijk zo'n pijn heeft gedaan, in een ogenblik zonder toezicht, dat hij nu door het "lint" gaat.
Hoe vaak wordt er niet gezegd honden en kleine kinderen niet zonder toezicht te laten? Maar ja......het leed is al geschied.
Deze mensen zijn zo klein behuisd dat hond en kind uit elkaar houden geen doen is.
Hond moet weg.....liever gister dan vandaag.

Is er iemand? Die een steen wil en kan verleggen in de levensloop van dit beestje? Of iemand weet? Zonder kleine kinderen voor de zekerheid?

Groetjes,
Arja.
Citeren03.07.20110 likes
ik wil het wel ophalen maar welke plaats is hij en zo mee nemen of wilt ze der iets voor of wat dan ook?
ik heb geen kindere gelukkig dusjah en ben gek op duitse herders :D

groetjes de mafkees van kletsen:P ( michel )
Citeren04.07.20110 likes
is niet myn type hond
Citeren16.07.20110 likes
hey jonkie sorry dat ik het zo laat lees reageer effe op pv bij kletsen en dan kom ik een keer als jij er bent pv en dan geef ik je de gegevens.

gr duitseherdershond

Adverteer hier