Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zo.

Advertise here!!

Citeren15.12.20080 likes
vandaag weer een super dag want jullie raden het al
ik lekker rustig in de taxi en ja hoor wie zat weer de hele tijd naar me te kijken juist Ellis en dus ik al uit de taxi en naar binnen en deed de deur voor haar open en ze had weer zo'n liefe lach dus wij naar boven naar de kamer waar we gingen spelen en ik gaf haar een speciale kaart met een foto van mij er op en ze vond het lief dus hebben we zo gepraat over van alles en zo en toen zijn we begonnen met opwarmen voor het spelen dus toen we gingen spelen dus begonnen we met het speln van het stuk en tijdens het stuk was ik weer eens in een melige bui dus ik pakt een stok en sloeg ellis daar een beetje mee en dat vond ze wel leuk en ze begonnen zomaar voor mij te dansen met haar kontje voor me ik dacht wat kijgen we nou dus ik af en toe wat water voor haar wezen halen en toen moest ik op en ja hoor wie zag ik mee dansen juist Ellis
en toen gingen we eten en Ellis zat naast me lacht weer vriendelijk naar me dus daarna weer verder met spelen en wie was weer zo moe en chagerijning dus ik kwam bij haar zitten en ze was zo moe en ik zei kan ik iets voor je doen en ze zei nee maar ik zei toen ik kan wel bij je blijven zitten en ja hoor toen was ze weer zo wakker als toen dus in de eindscene moesten we er als een speer vandoor en ja hoor Ellis zat aan me te hangen dus op het einde vroeg ze aan mij van mag ik een kaugumpje en zei voor een kus mag het wel en ja hoor wij liepen wat verder en dus gaf ik haar een kusje en ze zei lief dankje wel en toen in de taxi noemde ik haar julia en zei noemede mij romeo van romeo en jullia dus ik in de zevende hemel dus ik was thuis ik gaf haar een handkus en zei gaf me er eentje terug nu later in de avond
Ik heb groot nieuws!
Ik heb het telefoon nummer van mijn lieve Elis+ schoonouders opgezocht en
gevonden! Ik werd er hardstikke zenuwachtig van. Ik begon helemaal te
juichen en te joelen van plezier. Maar durfde niet te bellen. Dankzij Teunie mijn begeleidster
durfde ik het wel. Ik ben zelf gaan bellen met de luidspreker aan en teunie
kon toen meeluisteren. Mijn lieve schoonmoeder nam op en vroeg wie ik was.
Ik zei sjoerd en daarna ging ze naar boven om Ellis te halen. Wat denkje
Ellis kwam als een speer naar beneden gerend en nam de foon op. Spreek ik met
Julia? Ellis lachde zich helemaal krom en zei met een lieve zachte stem ben
jij het Sjoerd? Ja dat is de knappe jongen van toneel. Ellis weer in een
deuk
en ik vroag aan haar wat ze aan doen was ze zei gewoon wat aan uitrusten want ze moets daarna naar dansles toe en ik zei als het mis gaat denk dan aan mij en ja hoor ze begon weer lief te lachen en nu zaterdag zie ik haar weer en dan veir ik 7 januari mijn verjaardag op de groep met wie denken jullie juist ja Ellis
groeten van mij

Adverteer hier