Citeren17.12.20070 likes
hallo allemaal,
ik zit me een probleempje, ik ben kerstkaarten aan het schrijven en zet zelf overal "hele fijne kerst en een gelukkig, gezond en liefdevol 2008" op .......... dat is mijn wens voor iedereen, maar.................. nu heb ik een oom waar ik vroeger heel veel gelogeerd heb en die is terminaal ziek, hij heeft kanker en wordt niet beter, hij heeft ook a heel erg slecht gelegen maar op het moment gaat het weer redelijk.
Nu vind ik het raar om een kerstkaart te sturen met een gelukkig, gezond en liefdevol 2008, ik bedoel, zo heel gelukkig zal 2008 voor hun niet zijn en gezond is hij ook niet , snap je mijn dilemma??
nou heb ik een gedichtje gevonden dat me wel wat leek, maar nu het op de kaart staat vind ik eigenlijk net of hij al overleden is
dus ik wil jullie mening even vragen
hier het gedichtje.....
'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'
elk jaar wensen mensen dit weer elkaar,
de kaarten voorheen nog vol vrolijke kreten
'een fantastisch nieuwjaar'
hoe konden we weten......
want kerst deze keer
is zo anders, zo raar
niets is meer hetzelfde
dan het vorige jaar
er is zoveel verdriet
en er zijn zoveel vragen
die heviger zijn
in deze donkere dagen
en dan sturen we wensen
als steun al elkaar
veel sterkte met kerst
en het komend jaar....
heb ik trouwens gevonden op het net en niet zelf bedacht
dus graag jullie mening, kan ik dit op de kerstkaart voor mjn oom en tante zetten of klinkt het net of hij al overleden is??
groetjes treaxxx
ik zit me een probleempje, ik ben kerstkaarten aan het schrijven en zet zelf overal "hele fijne kerst en een gelukkig, gezond en liefdevol 2008" op .......... dat is mijn wens voor iedereen, maar.................. nu heb ik een oom waar ik vroeger heel veel gelogeerd heb en die is terminaal ziek, hij heeft kanker en wordt niet beter, hij heeft ook a heel erg slecht gelegen maar op het moment gaat het weer redelijk.
Nu vind ik het raar om een kerstkaart te sturen met een gelukkig, gezond en liefdevol 2008, ik bedoel, zo heel gelukkig zal 2008 voor hun niet zijn en gezond is hij ook niet , snap je mijn dilemma??
nou heb ik een gedichtje gevonden dat me wel wat leek, maar nu het op de kaart staat vind ik eigenlijk net of hij al overleden is

hier het gedichtje.....
'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'
elk jaar wensen mensen dit weer elkaar,
de kaarten voorheen nog vol vrolijke kreten
'een fantastisch nieuwjaar'
hoe konden we weten......
want kerst deze keer
is zo anders, zo raar
niets is meer hetzelfde
dan het vorige jaar
er is zoveel verdriet
en er zijn zoveel vragen
die heviger zijn
in deze donkere dagen
en dan sturen we wensen
als steun al elkaar
veel sterkte met kerst
en het komend jaar....
heb ik trouwens gevonden op het net en niet zelf bedacht
dus graag jullie mening, kan ik dit op de kerstkaart voor mjn oom en tante zetten of klinkt het net of hij al overleden is??
groetjes treaxxx