Citeren22.03.20070 likes
haha als luca ,snuff,kippie en ik nou met z'n 4ren in dat steegie zijn dan rennen heli en denre hard weg

Advertise here!! |
Citeren22.03.20070 likes haha als luca ,snuff,kippie en ik nou met z'n 4ren in dat steegie zijn dan rennen heli en denre hard weg ![]() |
Citeren22.03.20070 likes Ja heel hard en huilen bij charlotte hahahahaahah ![]() ![]() |
Citeren22.03.20070 likes weet je ik mag al helemaal van mijn moeder niet alleen door een donker steegje , mijn moeder zegt dat het veel veiliger is om met ouderen of met een groep te zijn ![]() ![]() |
Citeren22.03.20070 likes nou shir, dan ga je ook mee, laten we die 2 mannen eens schrikken whahahahahha |
Citeren22.03.20070 likes ben jij groot en sterk dan ? anders voel ik me niet veilig hoor ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.03.20070 likes groot zowel in hoogte als breedte ![]() en ik kan heeeeeeeeeeeel hard schreeuwen ![]() alleen heb je nu niet veel aan me, plaats me stapje voor stapje en met een kromme rug voort hahahahah |
Citeren22.03.20070 likes ik ben groot en sterk shir kom maar hoor ![]() |
Citeren22.03.20070 likes maar waarom zouden we die tegen komen ? zijn we dan zo blond om toch via dat stille donkere steegje te gaan ??
och had ik maarrr naar moeder geluisterd dan was ik niet tegen jou aan gelopen ![]() tis altijd vervelend als mn moeder zulke dingen zegt maar achteraf heeft ze bijna altijd gelijk ![]() ![]() |
Citeren22.03.20070 likes hahahahha ja niet bijna, meestal dus
nou dan gaan we niet het steegje in, we zoeken een gezellige kroeg en gaan een biertje drinken en laten die mannen gewoon in hun sop gaar koken in het steegje ![]() |
Citeren22.03.20070 likes ik ga mee, al duurd het nu ff voor ik er ben ![]() |