Citeren22.03.20070 likes
Als ik denre in het donker op straat tegen zou komen dan ...................!
gr.
Heli !!!
gr.

Heli !!!
Advertise here!! |
Citeren22.03.20070 likes Als ik denre in het donker op straat tegen zou komen dan ...................!
gr. ![]() Heli !!! |
Citeren22.03.20070 likes Zal niet gebeuren, sta al onder huisarrest ![]() |
Citeren22.03.20070 likes komt dat door de vorige keer dat je wel naar buiten mocht en je weer niet in kon houden ??? ![]() Gr. ![]() Heli !!! |
Citeren22.03.20070 likes Volgens mij zie je ze vliegen heli, lig al sinds mn geboorte aan de ketting ![]() |
Citeren22.03.20070 likes Dacht dat je op proef los mocht................maar dat was dus ook eenmalig ! ![]() Maar zal de vraag anders stellen: Stel je voor dat je denre in het donker in een steegje in Amsterdam tegen zou komen...............wat zou jij doen !?!? Gr. ![]() Heli !!! |
Advertise here!! |
Citeren22.03.20070 likes jemig heli, we zijn niet allemaal zou als jij en ik denk niet dat kletsen.com de plek is om je perverse ideeen de vrije loop te laten gaan....... steegjes, pffffffff
. |
Citeren22.03.20070 likes Volgens mij is een ieder vrij om daar een eigen idee van te maken !
Ik heb er hier geen sexuele inslag aan gegeven !....dat doe je nu zelf! ( of was dit je opzet ???:tongue ![]() gr. ![]() Heli !!! |
Citeren22.03.20070 likes Sorry heli maar mijn moeder heeft me altijd verteld niet in donkere steegjes rond te hangen want daar komen vreemde mannen ............ ![]() |
Citeren22.03.20070 likes en jij luisterd naar je moeder ???
Dat vreemde manneke ben jij volgens mij in dit geval !! Tenminste: das het onderwerp van deze topic !!! ![]() Gr. ![]() Heli ! |
Citeren22.03.20070 likes Kan beter naar mn moeder luisteren dan naar jou ![]() |