Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

word het winter of herfst weer

Advertise here!!

Citeren02.12.20120 likes
wij gaan vanmiddag wel nog ff het bos in.
Citeren02.12.20120 likes
Wou dat het weer zomer werd, zie nu niet gauw met dit weer meiden in bikini,s door dorp fietsen.
Citeren04.12.20120 likes
Echt niet Freakmisschien heb jezelf niet goed gekeken in het dorp
Citeren04.12.20120 likes
Ahhhh auto doe normaaal!!! Hahaha.
Je bent gewoon bang voor sneeuw. Hihihi grapje
Citeren04.12.20120 likes
hahahhaha. nee hoor, ben de veschrikkelijke sneeuwman

Advertise here!!

Citeren04.12.20120 likes
vond het vandaag net herst, veel wind en regen en ik had ontzettend veel post, dus ben het helemaal zat voor vandaag, welterusten
Citeren19.12.20120 likes
Ik ben aan het duimen voor een witte kerst. De sneeuw mag kerstavond komen en dan de avond van tweede kerstdag weer verdwijnen! ;)
Citeren23.02.20130 likes
kunnen we morgenochtend weer sneeuwballen gooien of toch eerder,zou weer leuk zijn dat mijn kinderen een sneeuwpop kunnen maken want er ligt nu een hoopje niets meer en dat eerst een sneeuwpop...,laat dier sneeuw maar komen en ik denk dat voor korte duur is
Citeren08.03.20130 likes
Krijgen wij de tweede kans dat het winter wordt,het ene moment is het winter en en andere moment is het voorjaar en daan weer winter,Wordt ook kouder,sneeuw en ook nog [ijsel] vreselijk...,word echt tijd dat het beter weer wordt
Citeren16.11.20130 likes

Zo het is weer een beetje begonnen het koude weer en krijgen veel natte dagen,laat het maar gaan vriezen dan kunnen weer schaatsen en voor de kinderen goede sneeuw om een sneeuwpop kunnen maken!!  ik hoop niet dat de winter erg koud wordt,maar we gaan het mee maken!!

Adverteer hier