Citeren21.02.20120 likes
Die tulpjes staan bij mij in bloei Bonneke,alles schiet uit de grond,snap er niets van kwart van mij tuin staat in bloei,het weer gaat de goede kant op heerlijk voorjaar...

Advertise here!! |
Citeren21.02.20120 likes Die tulpjes staan bij mij in bloei Bonneke,alles schiet uit de grond,snap er niets van kwart van mij tuin staat in bloei,het weer gaat de goede kant op heerlijk voorjaar... ![]() ![]() |
Citeren22.02.20120 likes heerlijk ook savonds weer langer licht, maar heb ook zin in het voorjaar ![]() |
Citeren28.10.20120 likes We kunnen vandaag ook een uurtje langer slapen ![]() |
Citeren28.10.20120 likes maar het is ook weer een uur eerder donker savonds, maar jah ook wel weer gezellig in huis, heerlijk weer kaarsjes aan en de verwarming ![]() |
Citeren01.11.20120 likes wat was het rot weer vandaag alleen maar regen en veel wind geen bal aan,laat het maar gaan vriezen dan schijnt de zon ook en dat is wel lekkerder ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.11.20120 likes klopt inderdaad wolf, heel koud weer daar kan je je op kleden, maar regen verveelt ook direct vind je niet? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.11.20120 likes ![]() ![]() ![]() Vanochtend was het droog gelukkig maar mijn zoon moest voetballen[competitie} verloren 2-0 |
Citeren29.11.20120 likes ![]() ![]() ![]() Hier wel -1 graadje ![]() |
Citeren02.12.20120 likes Vandaag is het geen weer om naar buiten te gaan,ff kijken wat ik ga doen, |
Citeren02.12.20120 likes ow dat is niet bewust hoor dat ik niets meer typ hier, maar hier is het heerlijk weer, het zonnetje schijnt en het is droog, masr wel frisjes, en ja hier ligt blad genoeg, we wonen in een bosrijke omgeving, dus het is dweilen met de kraan open ![]() ![]() ![]() ![]() |