Citeren02.02.20080 likes
van harte Wilma en ik hoop echt dat je superdag mag beleven op je verjaardag kusssssssssss knuffffffffffff
Visser
Visser
Advertise here!! |
Citeren02.02.20080 likes van harte Wilma en ik hoop echt dat je superdag mag beleven op je verjaardag kusssssssssss knuffffffffffff
Visser |
Citeren02.02.20080 likes Hey Wilmaa,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wens je een fijne dag toe met je familie en vrienden! dikke kusss en knuffels baby44 |
Citeren02.02.20080 likes Wilmaa?
Hoi Wilmaa ![]() Nee Wilmaatje, van harte proficiat met je verjaardag en ik wens jou en je naasten een hele fijne dag toe. Nog vele jaren gezondheid en geluk wens ik je toe. En aangezien je nu dus alweer 17 jaar bent geworden is de tijd rijp geworden om je geen 'Wilmaatje' meer te noemen. Je bent nu een echte adolescent............. dus vanf nu alleen nog maar Wilmaa!!!! Veel plezier meisje, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kusje en groetjes, Henry!! |
Citeren02.02.20080 likes heee wilma
kusssssssssssssssss meid vanhartegefelciteerd !!maak er een mooie dag van :D geniet er lekker van kuss Rick Rick |
Citeren02.02.20080 likes heey wilmaaatje
van harte gefeliciteerd met je 17de jaartje ![]() wens je een hele fijne dag toe, en nog heel veel mooie jaren di nog komen gaan ![]() kussssssssssie knuffffffffffie van schorpie en de kids ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.02.20080 likes wilma hartelijk gefeliciteerd maak er een toffe dag van |
Citeren02.02.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je verjaardag meis en maak er maar een mooie dag van
groetjes kusss knufff van ons allemaal |
Citeren02.02.20080 likes hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag gewenst !!! |
Citeren02.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() wilma 3 harlekino kussies van Babs en een hele fijne dag !! ![]() |
Citeren02.02.20080 likes |