|
|
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten In me eerder berichtje gaf ik aan dat ik mij gekwets voelde door bruce,
maar dit moet ik toch recht zetten, hij heeft toch een hart van goud ! en het is gewoon effe misgelopen door omstandigheden die ik al weer ben vergeten welke die waren.
bruce,.... bedankt dat je toch wat van je liet horen !!! en ik hoop dat we nog lang goede vrienden blijven............................!
liefs nootje. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey vrolijke noot en bruce
fijn dat het weer is goed is recht gezet.....ben blij voor jullie  soms gebeuren die dingen nu eenmaal, geniet van het leven dat wil ik ook zoveel mogelijk, het ga jullie goed !!!
knuffel van mij vrolijke noot en bruce ook  wonderfull xxx |
witte1976 Undefined 24 berichten he notje en bruce,
gelukkig dat het een misverstand bleek, en dat jullie idd nog maar lang vrienden mogen blijven....
xxxx witte |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey nootje en Bruce,
Ik ben blij dat, dit een misverstand bleek. Maar ja in een opwelling kun je veel neer schrijven. ben blij voor jullie allebei. enne geniet beiden van
jullie vriendschap. en laat het niet meer tot misverstanden komen, praat eerst met betreffende zelf, voordat je iets neerschrijft.
groetjes catsie |
Anonymous Undefined 65739 berichten wijze mensen kunnen wijze woorden schrijven cats en
daar ben jij eentje van .
groetjes bruce |
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten bruce......... wanneer kom je weer eens langs op de chat ???
de koffie staat klaar !!!!!!!!
lieve groetjes nootje............. |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanx bruce.
ga snel weer bij nootje op de koffie en klets gezellig metelkaar.
kus cats |
|