Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wie wil mijn rubberlaarzen bij mij uittrekken ?

Advertise here!!

Citeren27.05.20100 likes
maar Jeroen, waarom trek je ze zelf niet uit dan? Dat is het me eigenlijk nog steeds niet duidelijk........
Mramm misschien douched Jeroen zich niet totdat hij iemand gevonden heeft die zijn rubberen laarzen uittrekt?....................
Citeren28.05.20100 likes
bonneke ik denk dat tie er meer op gijlt met rubberen
laarsen aan zn voeten en iemand die zn uittrekt die laarsen, nou zet maar een knijper op je neus als hij ze nog niet uit heeft
denk dat je hulp moet zoeken jeroen voor zo iets
Citeren28.05.20100 likes
zou het zijn tornado??? en dat ene woord is met ei hoor, ga eens nederlands leren jij........
Citeren28.05.20100 likes
jeroen zoekt gewoon een partner die ook van laarsen houd , hij is eenzaam en als er een vrouw ze bij m uit trekt kan hij in haar decolitêe kijken zodat hij t wel heet krygt ... hoopt ie ..
en ehm laarsen aan onder de douche .. is somers wel handig als warm weer is ..
Citeren28.05.20100 likes
hahah twinky, maar hoe is het je meis?? Ik mis je wel hoor, dikke kus en knuff en welterusten, ik ga lekker slapen nu, fijn weekend, en ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen

Advertise here!!

Citeren29.05.20100 likes
heeft die jeroen die laarzen nog niet uit .tjee word wel een keer on je voeten te wassen of een keer onder dedouche kan geen kwaad wat een putlucht hier op het forum
Citeren29.05.20100 likes
dat wist ik wel hoor bonneke met een ei,
maar dacht voor domme mensen met een ij

huhhihihikom goed hahaha
Citeren30.05.20100 likes
Citeren08.06.20100 likes
jeroennnnnnnnnnn, waar ben je???
Citeren08.06.20100 likes
ik ben hier.

Adverteer hier