Citeren19.05.20100 likes
volgens mij zit jij er achter met die reclame over zweet voeten, heb je er zelf misschien last van ?
Advertise here!! |
Citeren19.05.20100 likes volgens mij zit jij er achter met die reclame over zweet voeten, heb je er zelf misschien last van ? |
Citeren19.05.20100 likes nou das nog het minst erge wat ik heb
zweetvoeten . heb ook steenpuisten hamertenen platvoeten hangtieten haakneus en wrat met haar. de rest ga ik maar niet vertellen want dan krijg ik nooit verkering ![]() ![]() |
Citeren19.05.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.05.20100 likes nou ja Mram,das beter dan steentenen,een hamerpuist,hangvoeten,platte tieten,een haakwrat en haar op de neus hebben.
Dan weet ik zéker dat je geen verkering krijgt ![]() |
Citeren20.05.20100 likes spreek je uit ervaring babs??? Maar ik lig hier helemaal dubbel............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.05.20100 likes das nog maar de helft van me gebreken babs maar zoals jij het verteld mag ik inderdaad nog van geluk spreken ![]() |
Citeren20.05.20100 likes ![]() |
Citeren27.05.20100 likes behoorlijk veel geluk mag je wel zeggen mrammm, maar ik denk dat Jeroen inmiddels iemand gevonden heeft die zijn rubberen laarzen uittrekt........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.05.20100 likes nee hoor ik wacht nog steeds dat bij mij de rubberlaarzen word uitgetrokken. |
Citeren27.05.20100 likes lopen ze dan niet vol met douche als je ze aan hebt ??? ![]() |