|
|
|
ehm nou ja het spreekt voor zich.
omdat ik zo lang moet wachten op een massage, ben ik op zoek naar iemand die sambal bij kan staan, tis namelijk nogal druk.  xx roos |
functie eisen groot breed knap wit paard leuke lach lekker kontje en vrijgezel
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wilde me beschikbaar stellen maar voldoe niet aan de eisen
gr visser  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mis dat paard ook...............visser........
|
misschien heeft espasa nog een paardeworst in de aanbieding . maar je kan je altijd inschrijven de gene die het meest aan de eis voldoet krijgt de functie
|
|
miinidoorenroosje Undefined 13 berichten humzzzzzzzz zo schiet het dus ook niet op, maar mram je steld ook wel veel eisen, laat dat witte paard maar weg en dat groot ach wat maakt lengte nou uit, misschien gaat het nu beter    xx roos |
miinidoorenroosje Undefined 13 berichten damn weer met verkeerde naam sorry
xx roos |
Anonymous Undefined 65739 berichten das lekker........roos...........ik heb net een bod gedaan op een wit paard..............nu kan ik weer terug bellen dat ik hem niet hoef....
|
miinidoorenroosje Undefined 13 berichten laat dat paard maar lekker waar het is, als je aan de volgende eisen van mram voldoet mag je wat mij betreft beginne  sorry ben weer op naam van mijn dochter
xx roos |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb net de maten van dat paard aan laten meten
gr VISSER  
|
|