Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wie is die PRO....

Advertise here!!

Citeren18.12.20060 likes
mrammetje..maar aanleiding van je toffe reactie...op de persoon boven me topic...wil ik me ff voorstellen zodat ik niet langer die onbekende [b]belg lijk..

wie is PRO
mijn nick PRO is afgeleid van de naam PROTECTED(beschermend).
mijn naam is Andy...ben van het mannelijke soort...ben 25jaar...en belg...
geboren op 21.01.1981 te stad Eeklo...oostvlaanderen...belgium...
ben de oudste van 4kinderen...
kheb nog 2echte broertjes en 1 echt zusje....
mijn ouders zijn na 13j huwelijk gescheiden...
mn vader geeft al 14jaar lang een nwe relatie waarbij hij nog eens 6kids geeft...yep een leuke bende eh...
---
ik heb een relatie van 3jaar achter de rug...waarbij ik een zoontje van bijna 3heb...Quinten is zn naam...pracht van een zoon...kan je trouwens zien op mn topic (foto pro)....
na 3jaat relatie bleek dat ze me bedroog....na enkele maanden nwe relatie aangegaan...deze geeft 6maand geduurd...en ben tevens voor haar naar kortrijk verhuisd....ook zij moest me nodig bedriegen....bleef dus alleen achter in kortrijk....3uren van mn zoon...ouders en naasten verwijders...stomtse keuze wat ik ooit deed is naar kortrijk verhuizen....
nu verhuis ik terug naar mn geboorte stad...Eeklo...ik ga bij mn vader intrekken...en mn leven weer nwe zin geven...beetje rust opzoeken....en voor mn zoontje vechten...die door de onverantwoordelijke klote streken van mn ex in een soort van kinderverblijf vertoeft...dus vecht ik mn zoon zn volledige voogdij aan....
6maanden terug ben ik op kletsen terecht gekomen door het spontane surfen op het net....leerde ik heel wat mensen kennen en tevens ook mn ware liefde...mariska....
de rest is bekend......

pro
Citeren18.12.20060 likes
pro

dank je dat je je voorsteld
Citeren18.12.20060 likes
geen probleem meid...
Citeren18.12.20060 likes
Hoi hoi, hier eventjes wie ik ben nu, en toen.... (Dank Pro )

Ik heet dus Jaco (spreek uit als Jacco) eigenlijk heet ik voluit Jacob. ik ben geboren op 8 juni 1967 in het kleine dorpje Volkel. 30Km onder Den Bosch.
Ik ben geboren met een afwijking (iets dat je overigens niet aan mij ziet hoor!!!) een zgn "Spina bifida occulta" of terwijl een open rug, weliswaar in mindere mate, maar toch...

Heb er tot mijn 16e voor regelmatig in het ziekenhuis van Nijmegen moeten lopen en heb enkele jaren ook doorgebracht in een corset, omdat mijn rug ook aan het scheefgroeien was.
Het had overigens heeeeel weinig gescheeld of ik had mijn leven lang in een rolstoel moeten doorbrengen, maar dat is een ander, heeel lang verhaal...
1 Van de kenmerken van mensen met een open rug is dat mede daardoor hun blaas kleiner is dan bij "normale" mensen, vandaar dat ik zo vaak naar de wc moet hahahahhaha (sorry daarvoor XXX)

Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in horror dingetjes en mede door een oproep op 3FM in februari 1991 om in contact te komen met vrouwen die net als ik van horror houden, ben ik in contact gekomen met Sylvia, waar ik een relatie van 14 jaar mee heb gehad.
Na 14 jaar vond Syl dat ze haar eigen weg wilde inslaan (vorig jaar januari was dat) en ik viel toen in een ENORM diep gat, zowel geestelijk en lichamelijk.
Ben door die ellende 15kg kwijt geraakt, en tot op de dag van vandaag heb ik ze gelukkig niet meer terug gekregen.
We zijn nooit getrouwd geweest, en hebben ook nooit de intentie gehad om kinderen te nemen, mede door het feit dat ik een open rug heb, en Syl jeugd-reuma heeft.

Wel hebben we 3 poeskes gekocht vanuit het asiel en hebben ze vernoemd naar Nintendo karakters, waar we beiden helemaal gek van waren, en ik nog steeds!!!!
Ik heb een aantal maanden geleden totaal gebroken met Sylvia, omdat ik vond dat ze mij meer irriteerde, elke keer als ze belde had ik zoiets van:"Nee he, daar heb je haar weer!"
Ze was teveel veranderd, ze was in mijn ogen niet meer het lieve zoete meisje waar ik voor gevallen ben, ze was een b*itch geworden, en als ik ergens wel iets "niet leuk" vind (laat ik het zo maar even zeggen hahahaha) dan is het dat wel...

Maar in de tijd dat Sylvia bij mij wegging kwam ik dus elke avond in een leeg huis thuis, helemaal niets was er meer, alleen Zelda, Zora en yoshi.
Toen kreeg ik het idee om eens te gaan chatten, had ik overigens nog nooit gedaan, en zodoende kwam ik hier terecht, heb hier veel liefde mogen ontvangen, en ik vind het nog steeds erg leuk.
Heb hier een aantal geliefden mogen ontmoeten, waarvoor mijn innige dank XXXXX (jullie weten wie jullie zijn)

En de rest weten jullie.......

Jaco XXX
Citeren18.12.20060 likes
jaco...thx voor de voorstelling maat enneuuhh..graag gedaan..

Advertise here!!

Citeren23.12.20060 likes
...heummm....stelletjes lieve koppies...
moet ik me ook nog effe voorstellen?/...
of ben ik daar al te bekend voor...
whahaha....greetzzz...kisses...
...~~** mariska **~~...
Citeren08.01.20070 likes
Pro , kheb hierboven jouw verhaal gelezen en idd het komt op vele vlakken overeen met mijn zogezegde levensverhaal , als ik je ergens raad in kan geven of kan helpen , vraag het gerust ,mocht je men msn adres willen vraag dat dan gerust , geen probleem , ik weet wat je ongeveer doormaakt en praten helpt soms echt .

Rakkertje ,

Adverteer hier