Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

wie was gast bas????

1

Advertise here!!

Citeren09.08.20060 likes
ik vind dit niet kunnen wat gast bas deed gisterennacht , ik bleef er alleen mee over op chat , blijkbaar was hij , zij? een bekende maar wou niet zeggen wie !!
deed op laatst erg raar tegen mij ! ik vroeg dan ook wat heb je tegen mij? hij of zij antwoorde : t'is dieper?? ik: ow haat???
zei nee ; zei me t'is je werk ??? mijn werk???
ervoor had de persoon gezegt ( jess was er ook nog toen)
kom uit maastricht , lekker werk , ontslag .
zei ook dat ik normaal moest doen ???
ik vindt dit helemaal niet leuk meer , wat heeft mij werk te maken met hem , haar , chat???
t'is precies een bedreiging zo voel ik ht aan !
ik wil dat het uitgepluist word wie die bas is !!!!
hoe kan je hier nu nog iemand vertrouwen??
is wel makkelijk als gast binnenkomen en mensen deze dingen te zeggen , maar zeg dan ook nadien wie je bent en ook deze
uitspraken waren geen lol meer , was te serieus
ik vindt dit niet kunnen !!!!!
grtjs kiek
Bollaert Carine
Citeren09.08.20060 likes
Nee kiek klopt..
Laagste niveau wat een persoon kan hebben had dit persoontje..
interesseert me vrij weinig wie het is maar JE WAS NIET GRAPPIG mensen die undercover komen en je dan gaan uitdagen zijn gewoon laf.. je hebt toch niet voor niks een geregistreerde chat naam.. waarvoor dan zo geheimzinnig.. echt belachelijk voor woorden

kuss nath
Citeren10.08.20060 likes
kiek kan je de raad geven dien hier over een klacht in bij webmaster@kletsen.com en vraar wat je er mee aanmoet dit zijn een van de dingen die zeker uitgezocht moeten worden mijn steun heb je kiek en laat je niet van de wijs brengen

gr visser
Citeren10.08.20060 likes
kiek, je kan hier niemand vertrouwen... daarom is t ook een chat!
Citeren10.08.20060 likes
kieke

probeer het je niet aan te trekken, is gewoon een vervelende persoon die denkt dat hij interessant is.

groeten

Toska

Advertise here!!

Citeren11.08.20060 likes
Lieve Kiek,

Ik snap je irritatie en ook ik heb een klacht geposted over het fenomeen "Gasten". Maar er zijn ook eerlijke gasten neem ik aan, alleen deze is dus zo'n typisch geval van een "foute' gast... Laat hem / haar.... is een misselijk en zielig persoon. Uiteindelijk kun je het beste een klacht indienen, want als het echt uit de hand gaat lopen moeten ze kunnen achterhalen wie het is (IP-nummer) en hem / haar voor altijd bannen. Kieke hou je haaks!
Citeren11.08.20060 likes
lijkt me niet leo, in elk internetcafe kan je opnieuw inloggen, je kan een "hide-ip" gebruiken ga zo maar door.
zoals om de zoveel minuten de tekst verschijnt dat sommige personen zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn, vertrouw alleen je eigen moeder, dan is er niets aan de hand, geef niet zoveel prive van je weg, opgelost.
Citeren11.08.20060 likes
tim
Citeren11.08.20060 likes
sorry Tim, dat van internetcafe's klopt wel hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat een of ander idioot de moeite neemt om naar een internetcafe te gaan om iemand lastig te vallen zoals bijv bij Kieke. Natuurlijk zal het wel eens kunnen gebeuren - idioten en leipen lopen er genoeg rond tenslotte - maar in dit geval weet ik bijna zeker dat een "bekende" is die leuk vindt om iemand te pesten. Mss is het de drank of weet ik wat, maar het gebeurt wel en dat weet jij best. Wij pogen alleenom dit bespreekbaar te maken omdat er veel mensen zijn die zich eraan irriteren. Ik respecteer je mening hoor maar zelfs als mensen wel prive van zich willen weggeven, is dat hun eigen beslissing. Ik ga hier niet zitten oordelen of Kieke dat wel of niet doet, maar mss bedoelde je dat ook niet. Ik zou het in ieder geval niet willen insinueren. Kijk als we het over normen en waarden hebben, dan vind ik het uiterst ridicuul en zelfs compleet belachelijk dat mensen vroeger werden gekicked als ze meer dan 3 smilies gebruikte terwijl ik het toch echt wel enstiger vind als "gasten" onder een fakename anderen irriteren en hun gang kunnen gaan (de goede gasten daargelaten naturlijk). Wel even de hoofdzaken van de bijzaken onderscheiden Timber. Nuanceren noemen we dat geloof ik. Geldt ook voor jou Shir.
Citeren11.08.20060 likes

1

Adverteer hier