Citeren21.10.20060 likes
hey vraagje ben je wel eens jaloers, zo ja hoe ga je er dan mee om?
xxx peetje

xxx peetje
Advertise here!! |
Citeren21.10.20060 likes hey vraagje ben je wel eens jaloers, zo ja hoe ga je er dan mee om? ![]() xxx peetje |
Citeren21.10.20060 likes nee ben niet jaloers.
kijk ze moeten niet aan mn vent komen tuurlijk maar of dat jaloers is geloof ik niet. ![]() En ja heb wel vertrouwen in mn vent en als ie beter kan moet ie t doen he hhahaahahah beter kan ie niet krijgen hahahaha ![]() |
Citeren21.10.20060 likes Vroeger heel erg Peet, maar dat is gelukkig een heel stuk minder geworden. Ik heb nou zoiets van: Ze bekijken het maar hoor.
Nakky xxx |
Citeren21.10.20060 likes ik ben niet jaloers ook niet geweest in me vorige relatie. om het moment dat ik jaloers werd was er iets goed mis ![]() |
Citeren23.10.20060 likes Jaloers ?????
Bon tuurlijk is iedereen weleens jaloers. Mijn vriendin is jaloers op mijn ex.....god mag weten waarom. En ze is ook jaloers als een andere vrouw mijn aandacht probeert te krijgen. Ik jaloers??? Nee, ik denk het niet. Ik weet wie ik ben en vind dat er al genoeg bonje in de wereld is zonder dat er ruzie moet komen van jaloezie. greets Iceke |
Advertise here!! |
Citeren24.01.20070 likes jaloers zijn is onzekerheid over jezelf
slechte eigenschap maar vervelend als je het hebt zoek je innerlijke kracht zoek het geluk in jezelf alles wat er bij komt is meegenomen,heb je altijd jezelf nog als je zeker bent over jezelf hoef je niet jaloers te zijn als die ander jou het gevoel wel het geeft, moet je er misschien over na gaan denken of het jaloersheid is of een gegronde reden niet iedereen denk hetzelfde daarom wens ik iedereen toe dat ie het geluk in zich zelf vind dat leeft een stuk makkelijker kusjes wynona ![]() ![]() |
Citeren01.02.20070 likes |
Citeren01.02.20070 likes eifersucht ist eine sucht die mit eifer sucht nach eifersucht!
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.03.20070 likes jaloezie is angst om de ander kwijt te raken .
in een goede relatie is bijna geen jaloezie omdat je elkander blindelings moet vertrouwen ![]() ![]() |
Citeren10.04.20090 likes Ja, helaas niet altijd op een constructieve wijze.
But we are raised like that. |