Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

weinig online

Advertise here!!

Citeren21.07.20060 likes
hee mensen,

ik ben maar weinig online (zal best niet de enige zijn) puur en alleen omdat het me te warm is in huis.

ik slaap nog wel binnen maar voor de rest leven we helemaal buiten, eten en spelletjes doen en veel heel veel in het zwembad liggen anders hou ik het niet vol.

hoe houden jullie het een beetje koel??

heb trouwens wel een tip voor lekker koel slapen, en ik heb het geprobeerd .... het helpt echt!

maak een handdoek nat met koud water en wring hem goed uit, ga lekker liggen en leg de klamme koude handdoek over je benen .........heeeeeeerlijk

groetjes en tot snel (als het wat is afgekoeld ) treaxxx
Citeren21.07.20060 likes
Heyy Treetje, nou, hoe ik het hier koel hou? Gelukkig is het bij mij in huis niet al te warm. Ik hou de gordijnen overdag allemaal dicht en s'avonds doe ik ze weer open...
En verder heb ik pas een USB ventilator gekocht, die werkt heerlijk, alleen moet je de muziek wat harder zetten (sorry buren ) maarja, wat wil je voor 2 €? hahaha

En bedankt voor je tipje, Treetje, toppie
Citeren21.07.20060 likes
ik zit nu in de ijskast lekker joh
Citeren21.07.20060 likes
blijf gwoon maar naar mijn werk gaan dan komt het wel goed

xx roos
Citeren22.07.20060 likes
nou treetje ik heb vanavond ook buiten geleefd, samen met mijn moEpie maar werd opgevreten door de muggen, spinnen, krekels en ander ongediertje

Advertise here!!

Citeren23.07.20060 likes
Heeej Sissie,

Ik zei net tegen Nice dat ik je al een tijdje gemist had hier op het forum
Zegtie dus dat je een berichtje geplaatst hebt. Had ik nog helemaal niet gezien sorry
Maargoed je hebt wel gelijk hoor. Deze week ook wat minder achter pc geweest met de 2 meiden van me zus, omdat ze wilden shoppen , maargoed dat was van te voren al afgesproken
Goed er is dus weer een hoop ingeslagen en verder zijn we niet verder dan het zwembad achter het huis gekomen ook lekker verkoelend

Groetjes Tess xXx

PS wanneer gaan we nou eens wat afspreken???

Adverteer hier