Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

weed moet legaal worden!!!!

3

Advertise here!!

Citeren29.03.20060 likes
laat iedereen in ze waarde 93% van de mensen is verslaafd aan koffie cola en drank zelfs aan roddels en dat is nog ergen dan blowen en dan die drukten om niets en inbreken is niet allen voor de drugs ja bij junks maar daar kan je binnen een jaar van af zijn als je ze een od geef op de verjaardag maar dat is een ander verhaal en als er geen drugs meer is wordt er niet meer gejat en ingebroken mooi verhaal (sprookjes )en zonder coffeeshops zal het nog meer een zooi worden op straat zelfs jezus was high
Citeren29.03.20060 likes
iedereen in zn waarde laten oke maar om dan een od te geven op een verjaardag is het tegen over gestelde snake en sorry ben ik het niet mee eens ook een junk heeft familie die daarvan kunnen lijden

groetjes shirley
Citeren29.03.20060 likes
ik hou niet van die drugs troep en wil er ook niks mee te maken hebben.

groetjes,
Anita
Citeren30.03.20060 likes
heb het zelf nooit gebruikt en zal het ook nooit doen !!
kan alleen maar ellende met zich meebrengen , een leven verpesten !!!
zonde van die jonge gasten die ermee beginnen en er niet meer uit geraken , hun leven is om zeep voor het echt begonnen is !
en ervanaf raken is denk ik zeer moeilijk !!!
nee drugs is er voor niks nodig !

grtjs kiekie
Bollaert Carine
Citeren01.04.20060 likes
waaaaaaaaaa als ze drug vrij gaan geven,...al is het maar een plant,... tja dan zal nederland onderhand de wereld gaan veroveren,.... is beste export product dan van nederland in 1 klap hihi,.... maar goed heb niets meet drug,..... ben er zelf valicant op tegen,....... dus laat maar lekker zoals het is!!!

btw,...... drug maakt meer kapot dan je lief is,.... en ook jezelf
groetjes topdrop
3

Adverteer hier