Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

weed moet legaal worden!!!!

Advertise here!!

Citeren13.09.20050 likes
hahahahah pacco.
jij hebt goeie humor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes en tot gauw cats
Citeren13.09.20050 likes
Ik vind het nu wel best ... De coffeeshop moet gewoon open blijven .. Kvind trouwens dat wij als Nederlanders De beste wietkwekers zijn wat we veel beter moeten aanpakken .. Promoot Die Wiet .. Maar hou het in bedwang Mensen van de hele wereld komen naar Ons kikkerlandje voor legale Wiet daar kan je een hoop geld aan verdienen als staat als je dingen beter aanpakt ..
Citeren13.09.20050 likes
alles van drugs mag niet legaal gemaakt worden! Het maakt je leven kapot en later heb je er spijt van dat je het gebruikt hebt.

Groetjes
Citeren13.09.20050 likes
ik heb een veel beter idee !!!
ik zag gisteren op het journaal dat de bierconsumptie wederom dit jaar aan het dalen is...daarom het volgende:

ik roep alle mede "weed"-kletsers op om dat spul te laten liggen in die donkere kelders en weer eens ouderwets naar een biertje te grijpen!

weet je wat, ik zet vast een kratje koud!

PROOST!!!

grtz,

pacco
Citeren28.09.20050 likes
wat een hoop gesodewieter over die drugs zeg ... neem gewoon carvan setivan dat is nog gezond ook!

Advertise here!!

Citeren04.11.20050 likes
Onzin, ben blij dat ik na 8 jaar verslaving eraf ben. Waanideeen, paranoiia, hartkloppingen en shit. Van mij mogen ze alle drugs verbieden en een flinke strafmaat invoeren! Het is voor jongeren veen te gemakkelijk om ermee in aanraking te komen!
Citeren11.11.20050 likes
Wat is carvan setivan ?
Citeren19.11.20050 likes
Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen!!! Van mij mogen ze alle pijnstillers verbieden en alle medicijnen,ze zijn al even verslavend als eender welke drugs!!! Geef mij maar een lekkere joint en een goeie pint,hahahahaha!!
Citeren20.11.20050 likes
Als je fiets 4 x wordt gejat, 2 x de autoradio eruit gebroken uit me auto,
een keer hele auto weggehaald, 3x ingebroken in me huis, dan mogen ze van mij de drugs gratis gaan verstrekken........aan iedereen die het maar wil gebruiken........want uiteindelijk zal ik overwinnen !!!!

groetjes nootje.....
Citeren25.02.20060 likes
nou ik ben egt niet van plan ooit drugs te gaan gebruiken hoor, heb ook nog nooit gerookt en dat ga ik owk mooi sow houden hoor!! ik snap niet waarvoor iemand die spullen nodig sou moeten hebben het verpest alleen je leven!!! en dat vind ik sonde!
kus kirsten!

Adverteer hier