|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik werk dus bij de KLM crewcentre.
ik haal en breng stewardessen en piloten van KLM,lufthansa,airfrance,koreanairway,shang-doo,etc . van en naar huis of van en naar een hotel.
dit werk doe ik in ploegendienst want Schiphol gaat 24 uur door. |
Anonymous Undefined 65739 berichten dodo leuke job hoor,maar ik ben huismoeder van 3 kids,dus halen en brengen van kids naar sport en school.Inmiddels gaan ze zelf op de fiets en moet ik soms alleen nog kids naar vriendje of vriendinnetje brengen die verder weg wonen.Dan doe ik nog heel veel vrijwiliggerswerk,ben gymjuf binnen de gymvereniging en gymjuf of school.En vrijwiligger als kids uitstapjes van school hebben,en luizenopsporingsteam.Je hoort ben dus ook druk genoeg.
Kuss en knufffffffff Bonn |
ik ben broeder in een verpleeghuis nog in opleiding :D nog 2 jaartjes ben verzorgende :D en uit einderlijk wil ik verpleegkundige worden :D ik geef 1 keer in de week zeil lessen aan jongeren die zeilen willen leren :D
rick Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 ben simpele bouwvakker, doe niks meer dan mot
|
ik zit ook in de verzorging   ik verzorg vlees, werk in een slagerij en dat doe ik een x aantal uur en ben ook huisvrouw |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Ik werk als helpende bij een interne thuiszorg,dus in een appartementencomplex,doe verzorging en huishouding,19 uur p/week.
Cliënten leeftijden variëren van 35 tot 93 jaar,is erg leuk werk om te doen! |
ik rentenier  en daarnaast ben ik kok. chauffeur. verpleegster. spiegieater  . bouwvakster. interieurverzorgster. of te wel moeder
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Sjeik is acteur, acteer de hele dag of ik druk ben vooral in de baas zijn tijd. Bevalt goed en krijg er nog voor betaald ook..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben eigenlijk alles in een dus huismoeder en voor een zieke zorgen
kussssss en knufffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben hovenier op een borg in het noorden ,zeer mooie tuin en daarnaast ben ik medewerker van een tuinarchitect met ook een zeer mooie tuin |
|