Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat voor een dier zouden jullie willen zijn?

Advertise here!!

Citeren08.10.20050 likes
ik wil wel een pygmee lori zijn, lijken hele langzame dieren en erg slapjes maar als het nodig is zijn ze watervlug en sterk...

en ze leven 's nachts, is ook wel een leuk plan, lekker de hele dag slapen en dan op boevenpad hihi

de witte
Citeren09.10.20050 likes
ik heb twee beesten wat ik zou willen zijn.
mijn eerste keuze is een kat. zo lekker roven en jagen en voor de rest slapen en eten.
ten tweede een vogel. zo heerlijk mijn vleugels kunnen spreiden en overal heen kunnen vliegen, waar het mij bevalt.
maar ik ben nu ook heel tevreden hoor met het mens zijn.
cats
Citeren09.10.20050 likes
Mr. Jacco,

Ik, ik wil eigenlijk ook niks anders dan mens zijn omdat er voor mij nog zoveeeel uitdagingen zijn. Wil ik allemaal nog meemaken.

Maar........als ik echt moest kiezen, een Pauw. Schrijf ik expres met een hoofdletter. Heb je wel eens gezien hoe zo'n beest de wereld inkijkt. Hoe mooi zijn veren zijn. Prachtig............

Bovendien, tijdens mijn eerste afspraakje met mijn man speelde een pauw een hoofdrol in onze conversatie.
Nou, wil je nog meer weten? Nee toch...............

mrs. Bluebird
Citeren09.10.20050 likes
ik zou dan mss wel een stokstaartje willen dat vind ik leuke dieren leerzaam en nieuwschierig
Citeren09.10.20050 likes
mmm ik zo een slang willen zijn een hele grote wurgslang hahaha.
groetjes Angelz

Advertise here!!

Citeren10.10.20050 likes
Ik wil een kat zijn! Die zijn zo vrolijk een vrij, en soms liggen ze gewoon maar wat te luieren en zien ze er zo vredig uit. Aahhh, ja ik zie het al volledig zitten!

Evike
-xxx-
Citeren10.10.20050 likes
dankje jaco!!!!!!!!!!!
raar idee eigenlukstel dat jullie nu alemaal voor een dag dat beesie sijn dat jullie willen!! da sou pas maf sijn!
kiss kirsten!!!
Citeren10.10.20050 likes
ikke ikke ene duizendpoot

ik kom nu al handen en voeten te kort

hahahah
mams
Citeren11.10.20050 likes
hahahahha mama...ik heb ECHT (nee, zonder flauwekul, nu even!!!) DIEP respect voor je!!! En dat meen ik, vanuit de grond van mijne hart en ziel!!!! GE ZIJT EEN GOEDE MOEDER!!!! Uwen kinderen moeten trots op U zijn!!!! En dat zijn ze!!!!!!!........

Jonckheere Jaco XXX
Citeren11.10.20050 likes
ik een pinguin

Adverteer hier