Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat voor een dier zouden jullie willen zijn?

1

Advertise here!!

Citeren08.10.20050 likes
Als jullie een dier zouden zijn, wat zou je dan voor een dier willen zijn????

Ik zou graag een vleermuis willen zijn, maar dat is niet zo verwonderlijk want dat had ik al als 5-jarige al willen zijn....Als men aan mij vroeger toen ik klein was vroeg wat ik later wilde worden, zei ik steevast....Vleermuis!!!!!

En jullie?

Jonckheere Jaco
Citeren08.10.20050 likes
Ik een Ameube ...

Dat is een 1 cellig insect, heerlijk rustig leven geen zorgen aan je kop!

Timberland
Citeren08.10.20050 likes
in elk geval geen knuffel-dolfijn hahaha.
Citeren08.10.20050 likes
ik zou graag een hond willen zijn, al;s k bekijk welk leven dat mijn hond heeft, heerlijk
groetjes marie
Citeren08.10.20050 likes
Een vis in tropische wateren. Graag een gevaarlijk uiterlijk gecombineerd met een lui vegetarisch leventje. Watervallen en koraalriffen welkom.

Advertise here!!

Citeren08.10.20050 likes
Een heel klein lief schoot hondje, wordt je iedere dag lekker geaaid, geen zorgen en iedere dag lekker wandelen.
Altijd blij, kwispelend, en op zijn tijd blaffen en vooral lekker lang slapen in een heerlijk zacht mandje.

nootje......
Citeren08.10.20050 likes
ik een luis van een luizen leven
Citeren08.10.20050 likes
ik wil wel een dolfijn zijn. het zijn super mooie dieren wil altijd nog is met ze zwemmen echt gaaf. of anders een hond. die hebben echt een luizenleventje. niet werken, hele dag slapen en beetje spelen. eten krijgen. geen zorgen. en ze blijven trouw. een hond laat je niet in de steek.

kusss bar
Citeren08.10.20050 likes
ikke wil een..... eigenluk niks anders sijn dan een mens!! kijk mensen verwoesten aleen maar de levens van andere dieren dus jah om nu een ander dier te sijn en mischien opgetegten of opgesloten te worden?! nee dankje!!1 dan maar een mens die aan dieren denkt!!! en se niet op eet!!!
lijkt me ut beste!!!
kusss kirsten!!!
Citeren08.10.20050 likes
Dat is heel mooi gezegd, Kirsten!!!!!!

Kusssss jaco

1

Adverteer hier