Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat vinden jullie van pasen?

Advertise here!!

Citeren31.03.20070 likes
whahah leuk hihi
Citeren31.03.20070 likes
Hm eitjes eten, zowel gekookte echte en van chocola ..voor een student als ik is dat net na pasen leuker (is alles afgeprijst :P) Verder doe ik er niks aan
Citeren31.03.20070 likes
Ik heb een paas tak hier in huis staan op mijn dressoir, het hele jaar door, maar wel met kerstlampjes erin...
Dus ik ben er nog niet helemaal uit of het nu een paas tak is, of een versierde kerst tak???

Anyway, ik laat 'm gewoon staan hier, puur voor de gezelligheid

Nakky XXX
Citeren01.04.20070 likes
Pasen is mijn naam, maar ik ben niet op paasdag geboren, ik heb hem zelf ook niet gekozen, dus mijn naam is haas
Citeren01.04.20070 likes
hihihihh jaco, ben ik tog niet de enigste die die combie heb!
bij mi jstaat het hele jaar door op me kamer een klein net kerstboompje met een paaskuikentje erin whahahaha!

kusss kirsten

Advertise here!!

Citeren01.04.20070 likes
vind pasen wel leuk niet om het pasen maar ben dan lekker een extra dag vry

dikke kussssssss peetje
Citeren01.04.20070 likes
Pasen is voor mij de belangrijkse feestdag in het jaar
Citeren01.04.20070 likes
Hoi kirsten,

Als je zo over pasen denkt dan ben ik ook wel benieuwd over hoe je over pinksteren denkt en de kerst en zijn allemaal dagen die met het geloof verband houden.

Ik vindt die dagen juist ook wel prettig om gewoon even wat met de mensen in je omgeving wat te kunnen doen bedoel hier mee dus ouders partner kinderen of broers of zussen.

vindt die feestdagen dus niet zo heel erg maar er zijn voor mij ook een paar feestdagen dat ik moet werken maar dat is niet erg.

Maar al die extra commerciale dingen zoals dat winkels open zijn dat hoeft van mij ook echt niet.

Gr. simba1
Citeren01.04.20070 likes
hoi simba, ik sal je antwoord geven, die andere feestdagen doen mij ook totaal niks!
pinksteren en wee tik ut allemaal weet i kniet eens de betekenis van: jah un dag vrij!

kerst weet ik dan wel maar dat heb ik ook liever niet dan wel!
ik heb het niet zo op verplicht gesellig doen met je familie ofsow!
die dagen hebben voor mij totaal geen waarde!

maar heb al het respect voor iedereen die er wel waarde aan hecht!

kuss kirsten
Citeren02.04.20070 likes
Doe mij maar Halloween

kisses, Jaco

Adverteer hier