|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zal het volgende wel eens willen weten als vip lid kan ik bij mede vip leden gewoon in prive komen maar wil ik bij een niet vip lid prive gebeurt er niets is er geen contact wat kan het probleem zijn wie weet de oplossing
groeten visser |
dan heeft de ander niet op cookies accepteren gedrukt vis dan krijg die geen pop-up schermpje te zien |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke mram bedankt weet ik in ieder geval waar het aan ligt en kan ik het tegen betreffende persoon in room vermelden
kusssssss visser |
deepblue Undefined 318 berichten niet meer op de chat komen visser en al je problemen betreffende dit gebeuren zijn opgelost |
Anonymous Undefined 65739 berichten geloof dat deepbleu niet goed in zijn bolletje is als ik ergens een vraag over wil stellen doe ik dat en ben je mij zo graag kwijt op de chat kan je lang wachten blijf komen dot ijzeren hein me komt halen en ik ga me eerst fijn op vacantie al zal jij het niet graag horen maar ik ga genieten
visser |
|
deepblue Undefined 318 berichten heb ik niet gezegd visser wat jij daar beweerd.
geef alleen een oplossing voor je probleem.
in iedergeval een goede vakantie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hmm Ijzeren Hein ? Die ken ik niet, alleen Magere Hein, maar mss zijn het broers. |
deepblue Undefined 318 berichten ijzeren hein is dat niet die uit wizzard of os?? |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee die heet gewoon Blikken Man volgens mij, maar ik weet het niet zeker. Is al een tijdje geleden dat ik het gezien heb. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik bedoelde ook magere hein was foutje van mij
visser |
|