Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wat is jullie leukste/mooiste herinnering aan de basischool?

1

Advertise here!!

Citeren09.10.20060 likes
wat is jullie leukste of mooiste herinnering van de basischool?

die van mij seker weten de eindmusical in groep 8 en dan het allerlaatste liedjezingen, magisch gevoel gewoon, ken nu nog mijn tekst en alle liedjes uit me hooft! hihih

kuss kirsten!
Citeren09.10.20060 likes
De tweeling... ..
Citeren10.10.20060 likes
pff basis school das een tijd geleden tja uuuhhh dat ik een hele lieve kleuterjuffrouw had nog surinaams ook zeg niks weet ik wel maar toen dr tijd werd dat niet echt geaccepteerd en mn dochter heeft ook nog bij haar gezeten als kleuter toen ik 34 jaar was heeft ze afscheid genomen van die school met echt pijn in haar hart
Citeren10.10.20060 likes
Ooo jaa,

mijn eerste kus vescholen in het protiek van de school,
daarna volgden er nog vele tot ik werd gesnapt......

Iceke
Citeren10.10.20060 likes
nou het enigste wat ik nog heel goed weet dat vaker op de gang stond dan dat ik in de klas zat
xxx peetje

Advertise here!!

Citeren10.10.20060 likes
De meisjes school ernaast.
Citeren10.10.20060 likes
Het leukste vond ik van de basisschool een weekje met iedereen naar Bladel en dan flink keten. En ik was natuurlijk altijd onschuldig

Citeren10.10.20060 likes
dat juffrouw van eerde juffrouw groeningen werd en dat we met zelfgemaakte bogen op het schoolplein stonden

is 30 jaar terug maar vergeet het nooit
Citeren10.10.20060 likes
het is niet mijn leukste herinnering,maar wel een die in mijn geheugen vast zit.

we hadden een muziek leraar,zijn naam was,van Gelderen,bij het verlaten van het klaslokaal,zei hij altijd,dag jongens.
ik had toen al net zo'n grote mond als nu,..en zei,,,dag gelderse worst...........
we hadden in de gang ook opgezette dieren staan,waaronder een uil.....ik was even in de veronderstelling dat die uil weer kon vliegen,maar IK was het die vloog.
ik heb echt de hele gang in vogelvlucht gezien,ik kreeg me daar een pak slaag,van mijnheer van Gelderen.
en thuis niks zeggen natuurlijk,in die tijd.zo'n 45jaar geleden.

Citeren10.10.20060 likes
Mijn leukste herinnering....

Luisterend naar meester Frenken op vrijdagmiddag, hoe hij verhalen voorlas!!! De hele klas was stil en keek gebiologeerd naar de bebaarde man met bril en pijp in zijn mond, die aan de lessenaar zat, en af en toe over de rand van zijn bril de klas bestudeerde...

Ik was op de lagere school al het rustige jongetje wat ik nu ben. ben nooit geen branieschopper geweest gelukkig. Ik had een vriendinnetje waar ik veel mee speelde, genaamd Lucienne, en wonder boven wonder heeft zij mij, na 25 jaar vorige week een mailtje gestuurd (kwam omdat ik mij via schoolbank,nl had aangemeld)

Jaco XXX

1

Adverteer hier