Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

wat is jullie favoriete gerecht?

1

Advertise here!!

Citeren12.07.20050 likes
ben ik benieuwd naar ...
ben zelf gek op koken en pak wel eens een kookboek om iets te fabrieken of zoek op internet voor iets snels of makkelijks ..

gr. tim
Citeren12.07.20050 likes
Hoi Tim,

Mijn allerlekkerste gerecht, smaakt als volgt:
Gepaneerde kabeljauwfilet met gebakken aardappels en rauwkostsalade.
(mocht je geen vis lusten dan raad ik je zeker een malse biefstuk aan).

En als toetje:
Een heerlijke verse vruchtencocktail.

Het liefst eet ik dit bij een sfeervol kaarslicht onder het genot van een glaasje champagne en een mooi muziekje op de achtergrond.
Hier wil ik wel voor wakker gemaakt worden, .

Alvast smakelijk eten, mmmmmm...

Grtz, Dyana xxx
Citeren12.07.20050 likes
hoi tim,

En ik? ik ben gek op mijn scampi's...hmmm

SCAMPI'S OP ZIJN SNOOPS:

En die maak je als volgt klaar:

* eerst pel je de scampi's en bak je aan met lookboter (kruiden met peper en zout en neem je de scampi's uit de pan
* daarna voeg je een doosje room in de pan met braadvet(voor vele onder ons light)
* daarna een 2tal lepels ketchup erbij, samen met een flinke hoop currypoeder, breng je op smaak(varieerd van pers tot pers)
* deze moet je maar even laten doorkoken en klaar is kees...

Ik serveer er meestal tagliatelli of brood bij...en het is smullen geblazen...
De meeste mensen die deze al hebben gegeten, zijn er dol op, dus ik zou zeggen mensen, is een heerlijk gerecht en het duurt max een half uurtje om die klaar te maken.

Smakelijk eten, en laat me weten wie ze heeft uitgeprobeerd...

Vele lieve groetjes,
Snoop
Citeren12.07.20050 likes
paling in het groen mmmmmmmmm echt zalig ,en liefst met fritjes
Citeren12.07.20050 likes
Pizza agly scampi en een heerlijke salata mista met peninibroodjes
heerlijk echt een aanrader, mochten jullie ooit in limburg komen
de pizzaria in vaals niet overslaan.
vraag mij maar voor het adres, ga ik mee hahaha
cats

Advertise here!!

Citeren13.07.20050 likes
um ut lekkrs ff denke das moeiluk is sowveel lekkr!!! maar als ik dan egt moet kiesen wordt het gebakken aardappeltjes met slaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! das lekkr hahaha!!! maar wat owk lekkr is voor op brood: tomaat en komkommer en kersen en appel!!!!mmmmhahahahaha!!!
kussy kirsten!
Citeren13.07.20050 likes
doe mij maar lekkeruh kool salade !!!!
Of salade van ::: watermeloen,, aardbei,, peer,, appel,, kiwi,, kersuh,, en stukjuhs pruimuh !!!!!!!!!!!!! mmmm
XxXxXxXxX--juhss
Citeren13.07.20050 likes
Voor mij is dat Nasi Goreng, van de Chinees (en niet van die supermarkt crap, want die is niet te pruimen) en Grieks eten en Japans eten.
Verder vind ik zwaardvis heerlijk (veel gegeten in Griekenland)
Maar ook een broodje shoarma, met teveel knoflooksaus (na een avondje stappen, en dan de volgende morgen vreselijk uit je giecheltje stinken hahahaha) kan ik waarderen.
Verder vind ik de Joegoslavische keuken heerlijk, en ooit ooit ga ik me nog eens wagen aan het eten van een oester, die kans heb ik een paar jaar geleden gekregen op het Preuvenement in Maasstricht, maar ik durfde het niet aan. Zeg nou zelf, ze zien er niet smakelijk uit, toch?

Wat ik niet lust is volgens mij maar 1 ding....champignons, DIKKE bah !!!!!

XXX Jacootje (met tattoo hahahahha)
Citeren13.07.20050 likes
Oh oh, en Pilav is ook heerlijk (volgens mij een Turks gerecht) en dan vooraf een kipcocktail, zoals mijn moeder hem altijd klaarmaakte.....heerlijk

jaco
Citeren13.07.20050 likes
als je van simpel en surinaams houdt, moet je eens broodje hete kip proberen......men neme:

1 flinke kipfilet, 1 rode madam jeanette peper, harde broodjes, zonnebloem olie, tomaten ketchup, en een snufje zout.

snijdt de kip in hele kleine stukjes, de peper ook (of fijn maken in vijzel),
bak de kip samen met de peper in een beetje olie in een wok, doe als ie bijna gaar is wat zout en tomaten ketchup erbij, moet een beetje smeu?g zijn, warm het goed door en doe het op de broodjes.....lekkerrrrrrrrrrr

groetjes van mij !

1

Adverteer hier